مسابقات اسکیت، اسپیداسلالوم انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این رقابت ها که به میزبانی بابلسر برگزار شد در بخش بانوان و در سنین زیر 14 سال، نیلوفر کرباسی، سحر غیور و زهرا باقرزاده نجف آبادی از اصفهان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در بالای 14 سال این بخش، لعیا عربی و مینا عابدینی هر دو از اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند و مهسا رحیمی دارنده مدال برنز آسیا از مازندران در جایگاه سوم ایستاد.
 
در بخش پسران و در سنین زیر 14 سال، رضا لسانی و امیرحسین جمشیدیان از اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند و پدرام رنجبر از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت. در همین بخش و در سنین بالای 14 سال محمد امید واری پور دارنده مدال نقره آسیا از تهران در جایگاه اول ایستاد و محمدحسین منصف عضو تیم ملی اسکیت ایران در مسابقات آسیایی چین در مکان دوم قرار گرفت و فربد متوسل دارنده مدال برنز جهان از تهران جایگاه سومی را از آن خود کرد.
 
یادآور می شود این مسابقات به مدت دو روز با حضور 90 ورزشکار دختر و پسر کشور از استان های تهران، مازندران، اصفهان، چهارمحال بختیاری، همدان، البرز و گلستان درشهرستان بابلسر برگزار گردید.
 
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور سعادت مند مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و جمعی کثیری از مسئولان استان و شهرستان برگزار گردید.
 
مسابقات جهانی اسکیت اسپیداسلالوم13 لغایت 17 آبان ماه سال جاری در کشور چین تایپه برگزار خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
واقعا دمشون گرم همشون افتخار افرین کشورمونند.
آخرین اخبار