آخرین مراسم توزیع مدالهای برترین های شرکت کننده در دومین دوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور سفیر ایران در کویت برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، آخرین مراسم توزیع مدال‌های برترین های شرکت کننده در دومین دوره مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر 23 سال آسیا مربوط به توزیع مدال‌های تیم های اسلحه سابر بود که طی آن ایران بر سکوی نخست قرار گرفت، سکوی دوم به چین تعلق گرفت و کویت و ژاپن هم به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند. در مراسم توزیع مدال های این تیم ها علاوه بر مسئولان ورزش کویت و برگزارکنندگان مسابقات، سفیر ایران در کویت هم حضور داشت.
 
در این مراسم قهرمانی، سفیر ایران در کویت بعد از اهدای مدال های تیم نایب قهرمان یعنی چین، همراه با باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، مدال های طلای بازیکنان ایران را به آنها تقدیم کرد و در نهایت کاپ قهرمانی را در اختیار محمد فتوحی کاپیتان این تیم قرار داد.
 
در پایان مراسم توزیع مدالها، مراسم اهتزاز پرچم انجام شد که طی آن برای دومین بار پرچم ایران به نشانه قهرمانی شمشیربازان کشورمان به اهتزاز درآمد و همراه با آن سرود جمهوری اسلامی نیز نواخته شد. این برای دومین بار بود که سالن محل برگزاری مسابقات زیر 23 سال آسیا شاهد اهتزاز پرچم ایران بود. به غیر از ایران چین تنها کشوری بود که پرچمش در این سالن به اهتزاز درآمد.
برچسب ها: توزیع ، سفیر ، آسیا ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار