رقابت هاي كشتي پهلواني قهرماني كشور، عصر روز جمعه با مشخص شدن نفرات برتر در رشت پايان يافت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در پايان اين رقابت ها، احمد ميرزاپور از خراسان رضوي و سيدرضا موسوي كاني از مازندران با برتري برابر رقباي خود به ديدار نهايي راه يافتند كه در ديدار نهايي، ميرزاپور حريف خود را شكست داد و عنوان قهرماني كشتي پهلواني كشور را كسب كرد.
همچنين در ديدار رده بندي اين رقابت ها، اصغر لاغري از استان تهران و اشكان مرداني از استان لرستان براي كسب عنوان سومي اين دوره از مسابقات رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت، لاغري از تهران با غلبه برابر حريف خود، عنوان سوم اين مسابقات را كسب كرد.
 
رقابت هاي كشتي پهلواني قهرماني كشور از روز پنج شنبه با حضور ۲۱نفر از پهلوانان برتر اين رشته ورزشي در وزن به اضافه ۹۰ كيلوگرم از استان هاي مختلف كشور در سالن ورزشي آتش نشاني رشت آغاز شده بود.
 
در پايان اين دوره از رقابت ها، كشتي گيران اول تا چهارم اين مسابقات، به اردوي تيم ملي كشتي پهلواني ايران دعوت مي شوند تا در رقابت هاي جهاني حضور يابند.
 
رقابت هاي كشتي پهلواني جام جهاني، از روز هشتم آبان امسال با حضور زبده ترين ورزشكاران اين رشته از سراسر جهان در شهرستان خرم آباد استان لرستان برگزار مي شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۰۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۲
ماشاالله احمد میرزاپور
آخرین اخبار