مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: ادامه دفاع مقدس، تلاش و جهاد برای توسعه علمی کشور است که نمونه آن افزایش 13 درصدی رشد آموزشی دانش آموزان این شهرستان است که با تلاش فرهنگیان و دانش آموزان به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، "حسین حنطه ای" در همایش فرهنگیان بسیجی کاشان تصریح کرد: راهبرد امام خمینی ، مبارزه، تا رسیدن به قله های رفیع علمی و عملی به عنوان اهداف انقلاب اسلامی بود و با ادامه راه شهیدان می توانیم به این هدف برسیم و برگزاری مناسبت هایی مثل هفته دفاع مقدس، برای آن است که این اهداف را فراموش نکنیم.

وی عنصر ولایت و رهبری را عامل پیروزی و انقلاب اسلامی و حفظ آن خواند و افزود: چنین تصوری برای انقلاب ایران، تصوری واهی و باطل بود زیرا یک انقلاب مردمی به رهبری ولی فقیه و یک مجتهد عادل بود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان اظهار داشت: انقلاب اسلامی شروع شده است و تمام شدنی نیست و نباید تصور کرد که هدف انقلاب در رفاه و معیشت خلاصه شده است، بیش از 220 هزار نفر از فرزندان این کشور شهید شدند اما عزت و سربلندی ارمغان این مجاهدت بود .

حنطه ای تصریح کرد: اشتباه است اگر ما گمان کنیم که با سازش و ارتباط با آمریکا، مشکلات اقتصادی حل می شود، برای رهایی از تحریم باید پیشرفت کنیم.

در هشت سال دفاع مقدس 36نفر از فرهنگیان و 301 نفر از دانش آموزان شهرستان کاشان به خیل شهدا پیوستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.