ویسی: از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداریم

سرمربی تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی مقابل صبای قم بسیار پر استرس بود و بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیستند ولی با بازی منطقی توانستیم حریف را پشت سر بگذاریم.

عبداله ویسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیمی که تازه به لیگ برتر آمده است در هر بازی بتواند یک امتیاز هم کسب کند به هدف خود می رسد و نباید انتظار بالایی از این تیم داشت. 
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصريح کرد: همین تیم فولاد خوزستان که در حال حاضر  در صدر جدول می باشد 4 سال نتوانست خوب نتیجه بگیرد تیم ما باید زیر ساخت های خود را درست کند و پس از گذشت 2 یا سه سال به نتیجه مطلوب دلخواه هواداران برسد. 
 
وی در ادامه تصریح کرد: بازی در مقابل صبای قم سخت بود ولی من از اخلاق و رفتار بازیکنان آن تیم مطلع بودم و آنها را می شناسم و حتی از خود مایلی کهن هم شناخت داشتم در گذشته من خودم دستیار و شاگرد او بودم. در مورد سهراب بختیاری زاده باید بگویم که او این فصل خیلی به تیم ما کمک می کند و به معنای واقعی یک لیدر و کاپیتان بسیار بزرگ است. 

ويسي در پایان خاطر نشان کرد: هواداران واقعی ما صبور هستند در بازی های بسیار زیبا این تیم را تشویق می کنند و رفتار آنها با من خیلی خوب است و افراد که در هر بازی توهین می کنند تعدادشان به 20 نفر هم نمی رسد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار