رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: کی روش این هفته به ایران می‌آید و برنامه‌های خود را در تیم ملی آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان گفت: کی روش این هفته به ایران می‌آید و برنامه‌های خود را شروع می‌کند همچنین اردوهای تیم ملی برای بازی با تایلند نیز آغاز می‌شود.


رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان افزود: برای بازی دوستانه نیز با کشورهای زیادی رایزنی داشته‌ایم اما هنوز نتوانسته‌ایم آن‌ها را قطعی کنیم.

کفاشیان در خصوص جلسه اخیر ادامه داد: در این جلسه ضمن بررسی مسئله مربوط به ابومسلم مذاکراتی نیز برای میزبانی جام ملت‌های آسیا داشتیم ضمن اینکه برنامه عملکرد یک ساله هیئت‌های فوتبال ارزیابی و عضوگیری آنها در دستور کار ما قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برنامه مجمع و هماهنگی برای حضور ولاتر و سایر مسئولان فیفا که در 15 آبان به ایران می‌آیند نیز از دیگر برنامه‌های ماست.


رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در خصوص غیبت سرپرست هیئت فوتبال خراسان بیان داشت: سرپرست هیئت به تازگی حکم گرفته و ما از قبل هماهنگی‌هایی انجام داده بودیم که جا و مکان این عزیزان را گرفته بودیم و این باعث ناراحتی آنها شد ما می‌توانیم با ارائه یک میزبانی دیگر، آنها را از ناراحتی دربیاوریم. من نامه‌ای در خصوص استعفای اين سرپرست ندیده‌ام ولی توقع داریم به جای فکر کردن به میزبانی و هتل به کارهای فنی و برنامه های آموزشی برسند.

*مشکل ابومسلم باید داخلی حل شود

کفاشیان در خصوص مسئله ابومسلم عنوان کرد: این مشکل باید داخلی حل شود و با شکایت ابومسلمی‌ها کاری از پیش نمی‌رود و این دوگانگی به نفع آنها نیست.

وی ادامه داد: یک بازی تیم ابومسلم به عقب افتاده و این مسئله داخلی است و موردی نیست که AFC‌ در آن دخالت کند.

رئيس فدراسيون فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: تیمی که در یک استان است باید با مجوز کارهایش را انجام دهد، بار اين تيم روي دوش ورزشي‌هاست و براي فعاليت به حمايت مسئولان استان نياز دارد./مح
برچسب ها: کفاشیان ، کی روش ، رایزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار