آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به پیگیری انجام شده از سوی شهرداری قم برای ضرب سکه منقش به تصویر بارگاه حضرت معصومه(س)، این اقدام را گامی در راستای تعظیم شعائر دینی دانستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار شهردار کلانشهر قم با تبریک انتخاب مجدد دلبری به عنوان شهردار قم اظهار کرد: امیدواریم که در دوران جدید فعالیت در شهر مقدس قم بتوانید در امر خدمت به مردم توفیق داشته و به اهداف پیش بینی شده دست یابید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قم شهر اهل بیت و بزرگترین پایگاه دین مبین اسلام است ادامه داد: باید شهر مقدس قم هرچه بیشتر آبرومند و عزتمند باشد.

این مرجع تقلید با اشاره به وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران در قم تصریح کرد: هرچه پیشرفت قم بیشتر باشد برای کل مملکت مایه افتخار و آبرومندی است.

وی ادامه داد: اینکه جنابعالی دوباره به عنوان شهردار قم انتخاب شده‌اید نشان می‌دهد که مردم از عملکرد شما راضی بوده‌اند و باید در راه جلب رضایت بیشتر مردم تلاش کنید.

آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اینکه عرصه عمران و پیشرفت اسباب عزت اسلام را فراهم می‌کند بیان داشت: باید شهرداری در انجام فعالیت‌های عام المنفعه، کمک به فقرا و محرومان فعالیت بیشتری داشته باشد.

وی مسئولیت در شهر مقدس قم به عنوان حرم اهل بیت را وظیفه‌ای سنگین عنوان کرد و گفت:‌ باید نسبت به معرفی و بزرگداشت هرچه بیشتر بزرگان قم و کسانیکه در تاریخ این شهر دارای خدمات ارزنده‌ای هستند اهتمام داشته باشید.

این مرجع تقلید در پایان با اشاره به پیگیری انجام شده از سوی شهرداری قم برای ضرب سکه منقش به تصویر بارگاه حضرت معصومه(س)، این اقدام را گامی در راستای تعظیم شعائر دینی دانست./س

برچسب ها: قم ، ضرب ، سکه ، منقش ، بارگاه ، حضرت ، معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.