قم/

تولیت حرم کاظمین حرم حضرت معصومه(س) را زیارت کرد

دکتر جمال الدباغ، تولیت آستان مقدس کاظمین و هیئت همراه با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با تولیت و مسئولان این آستان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌‌ الله علیها؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در این مراسم ضمن خیر مقدم اظهار داشت: همکاری بسیار خوب و صمیمانه و با انگیزه میان دو آستان کاظمین و حضرت معصومه (س) وجود دارد که لازم است این روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: امید است با آمد و رفت‌ها میان مسئولان عتبات عالیات و اماکن مقدسه ایران، نقاط تعامل بیشتری فراهم شود تا زائران بهره‌مندی بیشتری در حضور خود در این اماکن مقدس داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه ما بر اساس آموزه‌های دینی و سخنان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) و خون شهیدان، آموخته‌ایم که کشورهای اسلامی به ویژه عراق و ایران باید تعامل بیشتری داشته باشند گفت:‌ اگرچه دشمنان این را خوش ندارند و تلاش دارند با توطئه جلوی این رشد را بگیرند، ولی ما باید این ارتباط را روز به روز تقویت کنیم.

وی اظهار اشت: ‌امید است در ایامی که در جمهوری اسلامی ایران حضور دارید، بهره‌های معنوی کافی و وافی را ببرید.

خاطرنشان می‌شود در ادامه این دیدار،‌ تولیت آستان مقدس کاظمین و هئیت همراه از بخش‌های مختلف حرم کریمه اهل‌بیت سلام الله علیها دیدن کردند./س

برچسب ها: قم ، تولیت ، حرم ، کاظمین ، حضرت ، معصومه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.