معاون اجرایی سپاه استان قم، دینداری و گسترش فرهنگ دینی را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت: نسل امروز هر چه می‌گذرد بیشتر به آرمان‌های انقلاب نزدیک می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سرهنگ احمد بیطرفان با بیان اینکه متجاوز بودن صدام در جنگ تحمیلی کاملا آشکار بود اظهار کرد: به همین دلیل است که دفاع جانانه ملت ایران در مقابل این دیکتاتور بزرگ را دفاع مقدس نامیده‌اند.

وی افزود: تمام دنیا با تمام تجهیزات پشت سر صدام قرار گرفت تا نظام اسلامی را نابود سازد اما موفق به این کار نشد به همین دلیل باید پیروزی در دفاع مقدس را پیروزی بزرگ ملت ایران دانست.

معاون اجرایی سپاه استان قم با بیان اینکه کتاب‌های فراوانی در مورد دفاع مقدس نوشته شده است گفت: اسرا و تجهیزاتی از کشورهای مختلف از ارتش عراق در جنگ با ایران گرفته شد که نشان‌دهنده هماهنگی جهانی علیه جمهوری اسلامی در آن زمان است.

وی ادامه داد: امروز نام امام خمینی(ره) در قله افتخار قرار دارد و در مقابل نام صدام تنها به بدی و دیکتاتوری یاد می‌شود.

بیطرفان با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: امروز مرزهای نظام ما در لبنان است و ما در آنجا با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در حال مقابله هستیم؛ امروز آمریکا و اسرائیل به ذلت افتاده‌اند و از پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های سیاسی، نظامی و فرهنگی بسیار ناراحت هستند.

معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع) دینداری و گسترش فرهنگ دینی را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: با گذشت زمان از ارزش‌های آن دوران کاسته نمی‌شود بلکه نسل امروز بیشتر به آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر می‌شوند./س

برچسب ها: قم ، گسترش ، فرهنگ ، دین ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.