رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: ایجاد پایانه‌های صادراتی در آذربایجان غربی ضرورت دارد.

عبادالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اعزام هیئت‌های تجاری و بازاریابی آذربایجان غربی به سایر کشورها، اظهار داشت: به زودی سه هیئت تجاری به کشورهای ایتالیا، الجزایر و تونس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی و ساختمانی در ایتالیا، تصریح کرد: این نمایشگاه آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود و هیئت تجاری و بازاریابی آذربایجان غربی به موازات حضور در این نمایشگاه به معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن آذربایجان غربی خواهند پرداخت.

اکبری به ابداع روش‌های جدید در توسعه صادرات آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: اعزام هیئت‌های تجاری و بازاریابی به سایر کشورها سبب رشد و توسعه بخش صادرات استان شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی بر ضرورت ایجاد پایانه‌های صادراتی در استان تاکید کرد و افزود: با ایجاد این پایانه‌ها در مبادلات تجاری و اقتصادی استان مسیر جدیدی گشوده خواهد شد و اقتصاد منطقه متحول می‌شود.

وی ابراز داشت: نظام‌های تولید، توزیع و صادرات با تعامل و ایجاد ارتباط در قالب پایانه‌های صادراتی می‌توانند بیش از پیش شکوفا شوند.

اکبری اضافه کرد: توسعه صادرات در گرو استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های به روز در این زمینه است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.