مسئول سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادبیات سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل را ادبیاتی عزتمندانه توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، سنایی‌راد در نشست هم‌اندیشی بسیج با مدیران رسانه و خبرنگاران استان مرکزی، گفت: رئیس جمهور کشورمان با انتخاب ادبیاتی عزتمندانه به خوبی توانست پیام ملت ایران را به جهان رسانده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان گوشزد کند.

وی افزود: رئیس جمهور در این اجلاس با در پیش گرفتن نرمش قهرمانانه به خوبی از حق هسته‌ای ملت ایران دفاع کرد.

مسئول سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور ایران اسلامی از موضع قدرت با درخواست مذاکره رئیس جمهور آمریکا برخورد کرد و قطعا رفتار منطقی در روابط سیاسی و پذیرش حقوق حقه توسط طرفین ضروری است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه، اذعان داشت: رسانه‌ها چه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و چه امروز به خوبی به نقش و رسالت خود عمل کردند.

مهدی صدیقی اظهار داشت: رسانه‌ها وظیفه خطیری در انتقال و به تصویر کشیدن مسایل و موضوعات پیش رو دارند و باید به درستی به وظیفه خود عمل کنند.

حیدر جهان‌بخشی، رئیس بسیج رسانه سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز سیاست‌گذاری،طرح‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر جذب، سازماندهی، حفظ و انسجام و به کارگیری اصحاب رسانه و هماهنگی و هم افزایی فعالیت‌ها در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را از اهداف سازمان بسیج رسانه عنوان کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.