دو و میدانی کاران استان چهارمحال و بختیاری در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.

پس از درخشش دو و میدانی کاران این استان در پونای هند، این بار ورزشکاران شلمزاری و بروجنی در اندونزی نیز خوش درخشیدند.
در رشته ماده پرتاب دیسک دو و میدانی که حالا ایران یکی از مدعیان این رشته در جهان شده است، محمد صمیمی موفق به کسب مدال نقره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شد.
اگر چه نام محمد صمیمی مانند گذشته زیر سایه احسان حدادی نایب قهرمان المپیک قرار گرفت، اما پرتاب های این بار محمد صمیمی نسبت به رکورد خودش رضایت بخش بود.
محمد صمیمی نایب قهرمان آسیا در بازی های کشورهای اسلامی در اندونزی با ثبت رکورد 62 متر و 19 سانتی متر بعد از احسان حدادی نایب قهرمان شد و مدال نقره این بازی ها را بر گردن آویخت.
این دوره از بازی ها با توجه به در پیش بودن رقابت ها جهانی و رقابت کسب ورودی المپیک برزیل ، میدان و محک خوبی برای پرتابگر استان چهارمحال و بختیاری بود.
محمد صمیمی با توجه به شرایط سنی که دارد می تواند در کنار محمود صمیمی دیگر برادر خود به عنوان یکی از امیدهای ایران در دو المپیک آینده باشد.
اما در ماده پرش طول نیز محمد ارزنده  در بازی های کشورهای اسلامی با وجود همه شایستگی که داشت به مدال نقره رسید و از کسب طلا این رقابتها باز ماند.
مدال نقره محمد ارزنده در حالی به دست آمد که این ورزشکاران بروجنی هنوز از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت جزیی می باشد.
پیش از این محمد ارزنده به دلیل این مصدومیت نتوانسته بود در رقابت هایی آسیایی پونای هندی شرکت کند و اما در رقابتهای اسلامی با توجه به بهبود نسبی توانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.
محمد ارزنده با ثبت رکورد هفت متر و 70 سانتی متر توانست به مدال نقره این ماده دست یابد.
اما سجاد مرادی دیگر دونده بروجنی تیم ملی در رقابت های کشورهای اسلامی هنوز مسابقات خود را آغاز نکرده است.
سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور 39 کشور به میزبانی کشور اندونزی در حال برگزاری است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.