معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی دارای اصول ثابتی است، گفت: در زمان فقط مجاز به تغییر در روش‌ها و تاکتیک‌ها هستیم.

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: آنچه امروز در مراکز شبهه‌ پراکنی غرب برنامه‌ریزی شده است هجوم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: باید با برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی و دانش‌افزایی حرکت دشمن را در این زمینه خنثی کنیم و بهترین الگو بهره‌گیری از روش مبارزاتی شهید هاشمی‌نژاد در ابتدای انقلاب است.

رئیسی با اشاره به مسئولیت خطیر مسئولان فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: پاسخگویی به سوالاتی که امروزه در حوزه فرهنگ برای جوانان مطرح شده نیازمند یک گستره فرهنگی است زیرا رهبر معظم انقلاب از هجوم فرهنگی دشمن با عنوان شبیه‌خون فرهنگی یاد می‌کنند که به دنبال از میان بردن مدنیت و آموخته‌های دینی است.

وی با اشاره به سیره مبارزاتی شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: هاشمی‌نژاد را با عناوین کتب، سخنرانی‌ها، دشمن‌شناسی‌ها و افشاگری‌های چهره منافقین می‌شناسیم.

رئیسی تصریح کرد: شهید هاشمی‌نژاد علیه منافقین افشاگری‌های زیادی انجام داد و همواره معتقد بود که آنها پرچم اسلام را در دست دارند اما در باطن برنامه‌های مارکسیستی را دنبال می‌کنند و بعدها نیز شاهد صحت توصیه‌های شهید هاشمی‌نژاد در این زمینه بودیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: هاشمی‌نژاد برای نشر معارف اسلامی تلاش شایانی را انجام می‌داد که این مسئله از مهمترین ویژگی‌های یاران امام زمان (عج) است.

رئیسی با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهور به نیویورک تصریح کرد: زیربنای نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اصول و گفتمان ثابتی است که شامل دشمن‌شناسی، توجه به محرومان، دشمن ستیزی و مبنا قراردادن ولایت‌فقیه است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در گذر زمان تنها مجاز به تغییر روش‌ها و تاکتیک‌ها هستیم و اصول اصلی انقلاب را نمی‌توانیم تغییر بدهیم./س

برچسب ها: معاون ، اول ، قوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.