بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: هم اندیشی کمیته فوتسال و مسئولان گیتی پسند می تواند باعث رفع اختلاف نظرها و حضورمان در تیم ملی شود.

احمد اسماعیل پور بازیکن ملی پوش باشگاه گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از اینکه نامم از لیست ملی پوشان خط خورده ناراحتم، آرزوی هر بازیکنی است که با تلاش در بازی های لیگ به عنوان یکی از سربازان وطنش در تیم ملی حضور یابد به مصاف رقبا برود اما در حال حاضر و با توجه به سیاست باشگاه گیتی پسند اجازه ی حضور در تیم ملی را نخواهیم داشت.

 معتقدم این جریان با هم اندیشی مسئولان کمیته فوتسال و باشگاه گیتی پسند به راحتی قابل حل است و برگزیدن راه حلی که رضایت هر دو طرف را در بر گیرد می توانیم در جمع ملی پوشان قرار گیریم.

 در هر صورت مسابقات گرند پریکس برای نمایش قدرتمان به فوتسال جهان اهمیت بسیاری می داد.

** بد شانسی از ابتدای فصل گریبانگیر گیتی پسند شد

 وی افزود: متاسفانه امسال لیگ را با بدشانسی آغاز کردیم به سبب مسابقات دشواری که در ژاپن انجام گرفت از بازی نخست لیگ با ترکیب کامل و اصلی خود به مصاف حریفان نرفته و همین امر مسیرمان را به سمت هدف دور کرد، البته روند بد شانسی ها پس از پشت سر گذاشتن دو هفته آینده و وقفه ای که در لیگ بوجود می آید از بین رفته و ما در حد نام و قدرتمان در لیگ حضور  می یابیم، اما باید به گفته مهمی نیز اشاره کرد. در صورتیکه داوران در دیدارها با  دقت وانصاف قضاوت  می کردند در موقعیت بهتری قرار می گرفتیم زیرا هر کسی  که بازی هفته گذشته گیتی پسند و هلال احمر  را مشاهده کند پي به غرض ورزی داور مي برد. حتی اگر عمدي در کار نبود اما قضاوت داور مسابقه بسیار ابتدایی و ضعیف بود. با حذف داوری می توان بدون بزرگ نمایی ادعا کرد که هلال احمر هیچ حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت. امیدوارم در دیگر دیدارها داوری ها کمی سامان گیرد تا تیم ها به حق در جایگاه خود در جدول رده بندی جای گیرد.

هدف از این صحبت ها زیر سوال بردن رقیب نیست، هلال احمر تیم شایسته ای است اما ما تنها با 6 بازیکن راهی تبریز شدیم و حقمان برد بود اما ناداوری امتیاز بازی را از ما گرفت.

**گرفتن امتیاز از مدعی لذت زیادی دارد

اسماعیل پور در خصوص مصاف گیتی پسند با دبیری تبریز گفت: دبیری تبریز با وجود شمسایی ها قدرتمند بسته شد و تجربه این تیم می تواند رقبا را به راحتی  کنار بزند که تاکنون نیز این گونه بوده و دبیری در صدر جدول جای گرفته است اما نباید فراموش کرد که دبیری این هفته در اصفهان به مصاف گیتی پسند می رود که قدرت لیگ را در دست دارد. ما همانند دیگر رقبای دبیری ها نیستیم و عنوان قهرمانی در لیگ و نائب قهرمانی در آسیا را به راحتی از آن خود نکرده ایم.

انکار نمی کنم که ما رقابت دشواری در پیش داریم اما دبیری نیز باید نگران این رقابت باشد زیرا امتیاز را در دست خود می بینیم.

**مهدی جاوید در بازی دبیری حضور دارد

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهدی جاوید و محمد طاهری در بازی مقابل دبیری حاضر می شوند تا با قدرت هرچه بیشتر اثبات کنیم شایسته کسب جایگاه نخست لیگ برتر هستیم. امیدوارم رقابت جذاب و دیدنی را با قضاوتی خوب از داوران به نمایش بگذاریم./آق

برچسب ها: ناراحتم ، از ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار