بازیکن بلندقامت تیم ملی بسکتبال نوجوانان تأکید می کند: هر جا می رویم به ما می گویند در مسابقات قهرمانی آسیا اول نمی شوید در حالی که ما تمام تلاشمان را می کنیم.

علی نصیرینه یکی از بسکتباليست هايي است که در میان نسل نوجوانان زیر 16 سال مورد توجه قرار گرفته، وی که در دیدار با سوریه به خاطر خطاهای زیاد از کوارتر اول روی نیمکت نشست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: بازیکنان ایران دیدار با سوریه را بد شروع کردند و به همین دلیل به تیم فشار عصبی وارد شد. من هم خطاهای بی موقعی انجام دادم و خیلی زود چهار خطایی شدم.

بازیکن تیم بسکتبال زیر 16 سال ایران دلیل شروع بد تیم را دست کم گرفتن سوریه می داند و البته اعتقاد دارد سوریه هم با قدرت در بازی ظاهر شده و به ایران فشار زیادی وارد کرد.

نصیرینه که همراه با تیم نوجوانان سال قبل قهرمان غرب آسیا شد، از سه سال و نیم قبل ورزش بسکتبال را شروع کرده و بیش از یک سال در اردوهای تیم ملی بوده است.

**چین به ظاهر قدرتمند است

وی با خوشحالی از تجربه حضور در تیم ملی و کار زیرنظر مربیان مختلف می گوید: چین شاید به ظاهر حریف قدرتمندی با قد بلند بازیکنان آن باشد اما امیدوارم شوت هایمان مقابل این تیم مثل بازی سوریه نباشد و نتیجه بازی با کره را هم جبران کنیم.

ملی پوش نوجوانان تأکید می کند: هدف اول ما گرفتن سهمیه جهانی است و در صورت امکان به دنبال قهرمانی هستیم. نمی دانم چرا هر کسی که به ما می رسد از قهرمان نشدن ما می گوید. ما تمام تلاش خود را می کنیم و شما هم به بازیکنان امید دهید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار