سرمربی تیم ملی کاناپولوی بانوان گفت: با توجه به نتایجی که در گذشته کسب شده است فکر می کنم زمان آن فرا رسیده که بانوان به کسب نتیجه در فراتر از آسیا فکر کنند و خود را برای بازیهای مهمتری آماده کنند.

عرفان خلیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر ما مشغول برگزاری پنجمین دوره از اردوهای تیم ملی هستیم که تا روز شنبه هفته جاری ادامه خواهد یافت و بعد از برگزاری ششمین دوره راهی هند برای  حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا خواهیم شد.
خوشبختانه تمرینات خیلی خوب دنبال شده و همه چیز مطابق با برنامه ریزیهای از پیش تعیین شده به اجرا در آمده است. ما با اینکه در این دوره تغییراتی زیادی در تیم ملی داشته ایم و از بازیکنانی استفاده می کنیم که سابقۀ عضویت در تیم ملی را نداشته اند ولی می توانسته اند به هماهنگی لازم برسند.

سر مربی تیم ملی کاناپولوی بانوان افزود: این بازیکنان بعد از برگزاری رقابتهای قهرمان کشوری توسط یک کمیته فنی مشکل از چند مربی انتخاب شده و در حال حاضر در ورزشکار توانمند در این اردو حضور یافته و برنامه های ما را دنبال می کنند .
در خصوص بحث سخت افزاری لوازم و وسایل مورد نیاز از جمله قایق ها هم تأکید می کنم که شرایط خوبی داریم و در این رابطه هم با مشکل مواجه نیستیم.

خلیلی تصریح کرد: متاسفانه مهمترین ضعف کانوپولوی ما دور بودن از مسابقات است. اگر تقویم AFC را ببینیم متوجه می شویم که در اروپا هر دو هفته 2 بار مسابقات بین المللی برگزار می شود و کشورهای مختلف با حضور در این مسابقات کسب تجربه کرده و توان فنی خود را بهبود می بخشند ولی از آنجائیکه بعد مسافت و هزینه برای ما بسیار بالاست این امکان وجود ندارد و ما نمی توانیم مثل بقیه پیش رفته و قدرت خود را افزایش بخشیم.

مسابقات قهرمانی آسیا برای ما هم نقش بازی تدارکاتی را داشته و هم رقابتهای قهرمانی بنابراین سرعت رشد و پیشرفت ما به یک اندازه نیست.
قطعاً اگر این مشکل حل شود مسلماً شاهد رشد و پیشرفت سریع ورزشکاران حاضر در این رشته در مقایسه با قبل خواهیم بود. هر چند که با وجود این مشکلات بازهم توانستیم موفق حرکت کرده و به چهار دوره عنوان قهرمانی در آسیا دست یابیم.

سرمربی تیم ملی کاناپولوی بانوان گفت: فکر می کنم زمان آن فرا رسیده تا بانوان ما به کسب موفقیت در مسابقاتی فراتر از آسیا فکر کنند و خود را برای بازیهای مهمتری آماده کنند.
کسب چهار دوره عنوان قهرمانی در آسیا نشان دهنده توان فنی مربیان ما در این رشته است که همه آنها مربیان بومی بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد ابراهیمی سرپرست فدراسیون و رؤسای قبلی باید بگویم که همه زحمت کشیده و برای موفقیت این رشته تلاش می کنند. هر چند که نظر دادن در مورد رؤسای فدراسیون و کمیته ها از سمت مربیان جالب نیست ولی باید تأکید کنم که همه در فدراسیون به دنبال کسب موفقیت بوده و برای پیشرفت این رشته تلاشی مضاعف و بی دریغ دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار