شماري از نمايندگان جمهوري خواه کنگره آمريکا در برابر مجلس سناي اين کشور در واشنگتن تجمع اعتراض آميز برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، حاضران در اين تجمع از عملکرد سنا و دولت آمريکا  در رسيدگي به مسائل اقتصادي کشور،بودجه و موضوع بدهي ها انتقاد کردند.
يکي از حاضران در اين تجمع گفت:ما براي کار کردن به اينجا آمده ايم اما جلسات سنا براي دو تا سه روز تشکيل نمي شود.ما به دنبال رسيدگي به وضعيت مردم آمريکا و افراد حاضر در حوزه هاي انتخابيه خود هستيم .اما آنها درها را بسته اند از آنها مي خواهيم که بيرون بيايند و کارشان را انجام دهند. نماينده ديگري گفت: سنا تا روز دوشنبه تعطيل است.
زمان در حال به پايان رسيدن است و آنها اينجا نيستند.طرح اوباما براي بيمه هاي اجتماعي هنوز يک قانون نيست .پس آنرا فراموش کنيد و اين موضوع تغييرنمي کند.
فرد ديگري گفت: ما از نمايندگان سنا مي خواهيم که اين کار را انجام دهند و نشان دهند که به مردم آمريکا توجه دارند.ما به تجمع خود در اين محل ادامه خواهيم داد.
نماينده ديگري  گفت:هم اکنون ساعت چهار و سيزده دقيقه عصر يکشنبه است و ما سي و دو ساعت به تعطيلي دولت فاصله زماني داريم. نمايندگان سنا کجا هستند. آنها اينجا حضور ندارند. مردم آمريکا مي دانند که در دولت شکاف وجود دارد. 
يک نماينده ديگر گفت:مردم آمريکا از ما خواسته اند تا به اين موضوع رسيدگي کنيم زيرا طرح اوباما براي بيمه هاي اجتماعي به طبقه متوسط آسيب وارد مي کند.
يکي ديگر از حاضران در محل گفت:دمکرات ها ما را متهم به تلاش براي تعطيلي دولت مي کنند و اين در حاليست که آنها با اقدامات خود دولت را تعطيل مي کنند و ما را سرزنش مي کنند.
نماينده ديگري گفت:مجلس سنا در کنترل دمکرات ها قرار دارد و رئيس جمهور ما هم يک دمکرات است اما به نظر مي رسد که هدف آنها تعطيلي دولت باشد.اما ما جمهوري خواهان به دنبال اين موضوع نيستيم اما آنها ما را سرزنش مي کنند.
برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار