قم/

اهتمام حوزه‌های خواهران نسبت به آموزش و پرورش قابل تقدیر است

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: اهتمام حوزه‌های علمیه خواهران نسبت به همکاری با آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت رسمی کشور قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در قم، همکاری حوزه‌های علمیه خواهران با آموزش و پرورش را فراتر از شعار و تئوری دانست و افزود: حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه همکاری با آموزش و پرورش گام‌های عملی برداشته است و امیدواریم امسال زمینه ورود نظام‌مند حوزه‌های علمیه خواهران به آموزش و پرورش را فراهم کنیم.

وی بهترین فضا برای هزینه‌کردن سرمایه‌های حوزه‌های علمیه را آموزش و پرورش دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا ورود حوزه‌های علمیه به آموزش و پرورش در زمینه نیروی انسانی و محتوای آموزشی را احیا کنیم.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با بیان اینکه ورود حوزه‌های علمیه در زمینه فعالیت‌های تربیتی و تبلیغی ضروری است، افزود: گسترده‌ترین زمینه همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، فعالیت‌های تربیتی و تبلیغی است.

وی از مطرح شدن پیشنهادی به منظور ارتقای جایگاه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش به عنوان «مرکز» خبر داد و خاطرنشان ساخت: استفاده از حوزه‌های علمیه در زمینه نیروی انسانی و محتوای آموزشی از برنامه‌های کلیدی ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش به شمار می‌رود./س

برچسب ها: قم ، اهتمام ، حوزه ، خواهران ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.