ترکیب تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان از سوی مهناز امیر شقاقی-سرمربی تیم ملی اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، کیمیا نوری، آرزو پور خسروانی،فاطمه امینه برازجانی، فاطمه گرایلی، شبنم بهشت، زهرا احمدی زاده،افسانه چتر نور،فاطمه رحمتی،آیسان رضایی، هلاله عبدالهی و زهرا خدابخشی بازیکنانی هستند که بعدازظهر امروز راس ساعت 14:00 به وقت محلی و راس ساعت 9:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی نوجوانان ژاپن می روند.
 


تیم ملی برابر ژاپن یکدست سفید می پوشد و داور ازبکستانی به همراه کمک هایی از کره جنوبی،قرقیزستان واسترالیا ین بازی را قضاوت می کند.
 


**امیر شقاقی: رقابت با تیم مدعی قهرمانی راحت نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان درباره دیدار برابر ژاپن به نکاتی اشاره کرد.
 
امیر شقاقی گفت: باز سختی داریم. ژاپن مدعی قهرمانی است. بازی های تدارکاتی زیادی داشته و همین امر کمک می کند تا به هدف خود که همانا کسب عنوان قهرمانی است، نزدیک تر شوند.

وی گفت: مسلما بازی بسیار سختی داریم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و چند دیدار تدارکاتی داخلی نیز داشته ایم. بازی برابر گوام برای ما تا حدودی حکم دیدار تدارکاتی را داشت و پی به برخی نقاط ضعف تیم بردیم. بچه ها باید تلاش کنند واشتباهات خود را کم کنند. امیدوارم هوا نیز مطلوب باشد چرا که بازیکنان تجربه بازی در هوای بارانی را ندارند.

وی افزود: ان شاله برای کسب نتیجه ای مطلوب به میدان می رویم. بازی ژاپن و گوام را چندین بار دیده و آنالیز کردیم. نقاط ضعفی که در بازی  خود داشتیم نیز بررسی و موارد لازم برای رفع آن نیز به بازیکنان گوشزد شد. هدف ما این است که در این مسابقه سربلند باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.
 

 
**جهان نجاتی: رقابت سختی پیش روی خود داریم

مربی تیم ملی درباره وضعیت بازیکنان پیش از دیدار با ژاپن گفت: دیدار سختی پیش روی خود داریم و با تمام قدرت به مصاف یکی از بهترین تیمهای جهان می رویم.
 
مریم جهان نجاتی-کمک مربی تیم ملی نوجوانان گفت: بازی برابر ژhپن اصلا راحت نیست چرا که این تیم یکی از مدعیان قهرمانی است و عنوان برترین های جهان را یدک می کشد. بر همین اساس دیدار سختی را پیش روی خود داریم.

وی در ادامه بیان کرد: در جلسه کادر فنی با بازیکنان که روز گذشته نیز برگزار شد تمامی موارد را به بازیکنان گوشزد کرده و امیدواریم شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم. رقابت با تیم ژاپن بسیار سنگین بوده و ملی پوشان بازی سختی را پیش روی خود دارند .ما نیز در تمام مدت تمریناتی که در تهران و همچنین نانجینگ انجام داده ایم، سعی کردیم تیم آماده ای را به زمین مسابقه بفرستیم.

جهان نجاتی در پایان گفت: جدای از کسب نتیجه که برای ما مهم است، نحوه بازی کردن بازیکنان و عملکرد مثبتشان مهم تر است و به فکر این هستیم که بازی زیبایی را بازیکنان در زمین به نمایش بگذارند. این تیم بسیار قوی بود و ما نیز حریف دست و پا بسته ای مقابلشان نخواهیم بود.
 

 
**پزشک تیم ملی: بازیکنان برای بازی با ژاپن مشکلی ندارند

پزشک تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان درباره آخرین وضعیت جسمانی ملی پوشان به نکاتی اشاره کرد.
 
هانیه ادیب-پزشک تیم ملی نوجوانان بانوان گفت: بعد از بازی با گوام شبنم بهشت و فاطمه امینه برازجانی با مصدومیت جزئی مواجه شدند که مداوا و فیزیوتراپی که بر روی مچ پای هر دو  بازیکنان انجام شد و اکنون برای رقابت برابر ژاپن مشکلی ندارند. تنها سمیه احمدی دیگر بازیکن تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا راست نمی تواند امروز در بازی حضور داشته باشد.

وی گفت: دیگر بازیکنان مشکلی نداشته و طبق صلاحدید کادر فنی می توانند در ترکیب تیم قرار بگیرند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار