کارگاه "مهارتهای کاریابی و کارآفرینی"به منظور ایجاد انگیزه و خود اشتغالیروزهای دوشنبه و پنج شنبه در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، کار گاه مهارت های کاریابی و کارآفرینی شامل5 دوره: اصول بازاریابی در ایران و اینترنت، کارآفرینی و شناخت اصول و مفاهیم، کسب و کاروگام های راه اندازی آن وکارآفرینی و مذاکرات تجاری موفق است.

دوره های بازاریابی با سر فصل هایی چون: آشنایی با مفاهیم کلی بازاریابی نظیر نیاز، تقاضا، محصول، مبادله ، بازارگردانی، بازارسازی و اصول بازاریابی در ایران، بخش بندی بازار، قیمت گذاری و تبلیغات،بازاریابی درفضای مجازی و راه کارهای پیروزی در بازار و ... روزهای پنج شنبه ساعت 17 برگزار می شود.

همچنین آشنایی با مفاهیم،تعاریف و مزایای کارآفرینی، خصوصیات و زندگی کارآفرینان موفق،پیش نیاز- های کسب و کار،نگرش هایسازنده در انجام مذاکرات،تعیین قواعد مذاکره قبل و حین انجام مذاکره و .... ازجمله اصولی است که در کار گاه های کارآفرینی،روزهای دوشنبه  ساعت 18 به آن پرداخته می شود.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام و شرکت دراین کارگاه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر جنوبی و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن 31-66902130 تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار