راههاي زيادي پيمودند تا جاده هاي لغزنده زندگي را هموار کنند و امروز با کوله باري از تجربه درمسير زندگي گام بر مي دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران آري سالمندان سرمايه و گنجينه هاي ارزشمند جامعه هستند که بايد عزت و اقتدار آنان حفظ شود و امروز ما مي توانيم تجربه هايشان را سرلوحه زندگي خود قرار دهيم اما به پاس قدرداني و زحمت اين عزيزان اداره سلامت منطقه 6 با ويژه برنامه هاي متنوعي هفته سالمند را گرامي مي دارند.

برگزاري همايش با موضوع سالمندان و ارتقاي سلامت با محوريت شناخت و پيشگيري از آلزايمر در دوران سالمندي در سالن آمفي تئاتر مرکز آموزشهاي شهيد داود حيدري (خانه عشق) در خانه سلامت ناحيه يک منطقه 9 برگزار شد.

برگزاري همايش با موضوع سالمندان و سبک زندگي سالم در سالن آمفي تئاتر بسيج انصار المهدي در خانه سلامت ناحيه 2 برگزار شد.

همچنين در تاريخ 12 – 6 مهرماه کلاس هاي آموزش متناسب با عناوين روز شمار در سطح محلات سالن هاي کنفرانس سراها در حال برگزاري است در همين زمان مسابقات ورزشي درزمان ورزش صبحگاهي در هر يک از محلات خانه هاي سلامت 2 و 1 و به ازاي هر ناحيه دو بند با شمار سال در حال برگزاري است.

برگزاري تور آموزشي – گردشگري (به ازاي هر محله يک اتوبوس) در تاريخ هشتم مهر ماه به بوستان بهشت مادران در حال برگزاري است.

همچنين بازديد از يک سالمند در هر محله با حضورمدير محله و دبير محله اي کانون جهانديدگان در خانه هاي سلامت ناحيه 2 و 1 در حال برگزاري است.

و بازديد از يک سالمند درمنطقه 9 با حضور شهردار منطقه و رئيس امور ايثارگران منطقه 9 توزيع اقلام آموزشي در سطح محلات منطقه 9 در حال برگزاري است.

برگزاري جشن ويژه سالمندان و تقدير از دبيران محلات به همراه برنامه هاي فرهنگي و ؟؟؟؟ و سخنراني علمي در سالن آمفي تئاتر شهيد داود حيدري (خانه مشق) در تاريخ دهم مهرماه ازساعت 17 – 15 برگزاري مي شود.

همچنين ارسال پيامک با مضمون شمارهاي هفته سالمندي و مصاحبه با همشهري محله از برنامه هاي ديگر اداره سلامت است.

ويژه برنامه روز سالمند در شهر بانو با مضمون مسابقه بازي هاي دوران کودکي از ساعت 8:30 الي 12 از هر محله 25 – 20 نفر در مجموعه شهربانو درخانه هاي سلامت ناحيه 2 و 1 برگزار مي شود.
انجام پياده روي به مناسبت گراميداشت هفته سالمند به همراه اهداي شاخه گل در بوستان هاي سطح محلات المهدي، آزادي، فتح و کوکب برگزار شد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار