رئيس رسانه ملي امروز از پشت صحنه ساخت سريال سريال معماي شاه بازديد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛در بازديد رييس سازمان صداوسيما و معاون سيما از پشت صحنه سريال «معماي شاه» اعلام شد كه بيش از هزار دقيقه از تصويربرداري اين مجموعه كه ششصد  بازيگر و بيش از 150 نفر از عوامل سينماي ايران در آن حضور دارند، انجام شده است.





 
 در اين بازديد رييس سازمان صداوسيما با اشاره به اينكه سريال تاريخي «معماي شاه» در كنار حفظ جذابيت‌هاي دراماتيك به مستندات تاريخي كاملا وفادار مانده است، گفت: آشنايي نسل‌هاي جديد با واقعيت‌هاي تاريخي كار مهمي است كه بايد به قصد قربت به آن نگاه كرد.
 
 مجموعه 50 قسمتي «معماي شاه» براي پخش در زمستان امسال از شبكه يك سيما آماده مي شود.











 
 اين مجموعه به كارگرداني محمدرضا ورزي از شهريور سال 91 كليد خورد. اين كارگردان سريال‌هايي تاريخي چون «تبريز در مه»، «سال‌هاي مشروطه» و «عمارت فرنگي» را در كارنامه خود دارد.
 
 مچنين مهدي سجاده‌چي، ورزي را در نگارش اين اثر همراهي مي‌كند. تاكنون 70 درصد كار تصويربرداري «معماي شاه» به تهيه‌كنندگي علي لدني به پايان رسيده و از دي ماه پخش آن از شبكه يك سيما آغاز مي‌شود.
 
 در اين مجموعه تلاش مي‌شود پشت پرده جريانات سياسي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي به گونه‌اي بازگو شود تا عامه مردم به خصوص نسل جوان جامعه با اتفاقات آن دوران كه به انقلاب اسلامي منجر شد، آشنا شوند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار