از فردا تا روز جمعه دماي هوا در نيمه شمالي کشور6 تا 12 درجه افزايش مي يابد که "افزايش دما" در سواحل شمالي کشور قابل توجه بوده و در برخي مناطق اين استان ها با وزش باد گرم همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز "سه شنبه 9مهرماه 92" اعلام شد، براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي امروز در برخي مناطق سواحل غربي خزر افزايش ابرو بارش پراکنده پيش بيني مي شود و از فردا تا روز جمعه دماي هوا در نيمه شمالي کشور6 تا 12 درجه افزايش مي يابد که افزايش دما در سواحل شمالي کشور قابل توجه بوده و در برخي مناطق اين استان ها با وزش باد گرم همراه خواهد بود.


براساس اين گزارش، از بعدازظهر روز جمعه ابتدا در شمال غرب و سپس در سواحل شمالي کشور بارندگي شروع شده و دماي هوا در نيمه شمالي کشور کاهش مي يابد که به سبب اين کاهش دما به کشاورزان توصيه مي شود که جوانب احتياط را براي جلوگيري از آسيب ديدگي محصولات خود رعايت کنند.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف وگاهی وزش باد پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 30 درجه و درکمترین حالت به 18 درجه بالای صفر خواهد رسید و از فردا دماي تهران رو به افزايش خواهد بود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باد ، رگبار ، دما ، کاهش دما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار