مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فکر می کنم این بازی با نتیجه 4 بر یک به اتمام می رسد و با توانایی بالای کادرفنی و بازیکنان، این استقلال است که صعود خواهد کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر فتح اله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که به همراه کادرفنی و بازیکنان استقلال میزبان شهردار تهران در اردوی پیش از بازی مقابل اف.سی.سئول کره جنوبی بودند، ضمن تشکر از حضور شهردار تهران و حمایت او از تیم استقلال در آستانه این دیدار حساس اظهار داشت: به قالیباف شهردار محبوب و توانمند تهران خیرمقدم می گویم. ایشان در دوره های مدیریتی شان همواره خدمات زیادی انجام داده اند.

وی ادامه داد: همه پیش بینی ها بر این است که اگر استقلال در بازی فردا گلی دریافت کند، حذف می شود اما شخصا فکر می کنم این بازی با نتیجه 4 بر یک به اتمام می رسد و با توانایی بالای کادرفنی و بازیکنان، این استقلال است که صعود خواهد کرد.

فتح اله زاده در ادامه تصریح کرد: از آقای قالیباف و همینطور آقای حبیب کاشانی که در جمع ما حضور پیدا کردند تشکر می کنم و امیدوارم فردا، بچه های باغیرت استقلال، ایران ما را خوشحال کنند. بنده به همراه آقای کاشانی در زمانی که ایشان مدیرعامل پرسپولیس بود زیاد نزد آقای قالبیاف می رفتیم و ایشان همواره توجه زیادی به تیمهای سرخابی داشتند و همیشه در مقام کمک بر می آمدند. در نهایت اما امیدوارم فردا شب جشن صعود به فینال را با حضور هواداران بگیریم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۰۸:۰۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۲
انشالله همینطور خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ایمان حمزه نژاد سوادکوهی
۰۱:۴۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۲
آفرین به شوالیه ی همیشه قهرمان واستقلال با غیرت...
آخرین اخبار