استقبال از يك گروه ايراني در فستيوال موسيقي خانه آسيا بارسلون

اجراي گروه موسيقي طريقت در فستيوال خانه آسيا بارسلون اسپانيا با استقبال بسيار زياد موزيسين ها و فرهيختگان اين كشور مواجه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرنگار پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران(ناي) ، گروه موسيقي طريقت به سرپرستي حسين سروي هفته گذشته در فستيوال خانه آسيا كه در شهر بارسلون اسپانيا و با حضور گروههايي از ژاپن، كره جنوبي، نيوزلند، چين، پاكستان، مغولستان و گروه كر آسيايي بارسلونا برگزار شد به اجراي موسيقي ايراني پرداخت.
 
اين گروه متشكل از علي طريقت: ساز رسا، حسين سروي :سنتور، محمد طريقت: دف، كاوه صديقي :كمانچه و امير حسين طريقت : نوبانگ در اين فستيوال قطعاتي از ساخته هاي علي طريقت را در دستگاه بيات اصفهان و برخي قطعات فولكلور را اجرا كردند كه با استقبال كم نظيراساتيد موسيقي ، فرهيختگان و شهروندان بارسلون دركنار ايرانيان مقيم اسپانيا روبرو شدند.
 
فستيوال موسيقي خانه آسيا از سال 2002 ميلادي با هدف كمك به شناخت و نزديك كردن فرهنگهاي آسيايي با فرهنگ كاتالان برگزار مي شود كه امسال در يازدمين دوره اين فستيوال گروه موسيقي طريقت با حمايت و پيگيريهاي رايزن فرهنگي ايران در مادريد موفق به حضور در آن شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار