کهگیلویه و بویراحمد/

معرفی 2460 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در شش ماهه نخست سالجاری بیش از 70 هزار بازرسی از اصناف در سطح استان انجام شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران "داریوش دیودیده" با بیان اینکه بازرسان سازمان صنعت و معدن و امور اصناف با همکاری ناظران افتخاری در راستای نظارت و کنترل بازار و به منظور جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاش خود را بعمل می‌آورند، افزود: در همین راستا در شش ماهه اول سالجاری بالغ بر 70 هزار بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است.

وی با اشاره به نقش مؤثر این بازرسی‌ها در کنترل بازار، اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام شده 4350 مورد تخلف کشف و تعداد 2460 پرونده متشکله با ارزش ریالی 24 میلیارد و ششصد میلیون ریال به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر تخلفات کشف شده را گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه عنوان کرد.

دیودیده تصریح کرد: تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به مقدار کافی در سطح بازار استان وجود دارد و بازار کهگیلویه و بویراحمد از این لحاظ در شرایط مناسبی قرار دارد.

وی با تأکید بر نقش مؤثر مردم در جایگاه نظارت از هم استانی‌ها خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌های شهرستان‌ها اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.