بازگشت کاپیتان تا 3 ماه دیگر؛

پزشک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: نویدکیا در حال بهبودی و کنار گذاشتن عصاست.

نویدکیا آرام آرام در حال کنار گذاشتن عصا است، فیزیوتراپی این بازیکن به خوبی در حال انجام است و سه هفته دیگر به وی اجازه داده می‎شود به آلمان سفر کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رشادی اظهار کرد: نویدکیا آرام آرام در حال کنار گذاشتن عصا است، فیزیوتراپی این بازیکن به خوبی در حال انجام است و سه هفته دیگر به وی اجازه داده می‎شود به آلمان سفر کند.
 
وی تصریح کرد: یک برنامه توانبخشی را پزشکان آلمان در اختیار این بازیکن گذاشته بودند و کاپیتان سپاهان این برنامه را پیگیری کرد که همچنان هم ادامه دارد.
 
پزشک تیم سپاهان گفت: سه هفته دیگر این بازیکن برای پیگیری روند درمانش به آلمان می‎رود و پزشکان آلمانی نظر خود را در مورد نویدکیا اعلام می‎کنند.
 
وی تاکید کرد: سه ماه دیگر طول درمان این بازیکن طول می‎کشد که پس از این مدت نیز می‎تواند به میادین بازگردد.
 
رشادی گفت: هر آسیب‎دیدگی شانس مصدومیت‎های بعدی را افزایش می‎دهد، البته آسیب‎دیدگی نویدکیا مربوط به رباط نبود بلکه مینیسک این بازیکن آسیب دیده بود که البته وضعیت عمومی این بازیکن نسبت به گذشته بسیار بهتر شده بود.
 
وی در خاتمه به جواهیر سوکای مهاجم خارجی مصدوم سپاهان اشاره کرد و افزود: مراحل درمانی این بازیکن جلوتر از نویدکیا است عمل این بازیکن زودتر از نویدکیا انجام شده و پیش‎بینی ما این است که این بازیکن 2 ماه و نیم دیگر بتواند برای سپاهان به میدان برود.

برچسب ها: پزشک ، فولاد ، سپاهان ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار