مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: یک‌هزار و 520 واحد مسکونی به همت این بنیاد در مناطق زلزله‌زده اهر ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احمد حاج‌علیزاده امروز در جلسه ستاد معین مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی در مشگین‌شهر اظهار داشت: ما در مدت یک سال توانستیم به تمام تعهدات خود در حوزه ساخت و بازسازی مناطق زلزله‌زده عمل کنیم و با ساخت واحدهای مسکونی تعهد شده و تحویل آنها به ماموریت‌مان خاتمه دهیم.

وی گفت: بنیاد مسکن استان اردبیل به عنوان ستاد معین بازسازی تعهد کرده بود که در 19 روستای زلزله‌زده اهر واحدهای مسکونی را اجرایی و عملیاتی کند که عملیات ساختمانی این واحدها به سرعت اجرایی و تکمیل شده و در اختیار صاحبان آنها قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل یادآور شد: در این رابطه بنیاد مسکن استان اردبیل توانست جایگاه خوبی را نیز به دست آورد و با بهسازی و ساخت یک هزار و 520 واحد تعهدات خود را به انجام برساند.

حاج‌علیزاده افزود: استان اردبیل در بین ستادهای معین بازسازی با توجه به کیفیت ساخت جایگاه ممتازی را به دست آورد و توانست با بهره‌گیری از نیروهای بومی و مصالح ساختمانی استاندارد و سبک، عملیات اجرایی و بهسازی واحدهای مسکونی را انجام دهد.

وی در خصوص طرحهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر ادامه داد: ما بیشتر از سهمیه 6 هزار و 500 واحدی به بانک‌های عامل متقاضی معرفی کردیم تا آنها بتوانند از مزایای مسکن مهر بهره‌مند شوند.

حاج‌علیزاده گفت‌: متقاضیان در 20 شهر و به تعداد 6 هزار و 550 نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند و برای ساخت و ساز خود نیز پروانه کسب کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در ادامه اعتبار در نظر گرفته در این زمینه را در قالب تسهیلات حدود 10 میلیارد تومان اعلام کرد و اذعان داشت: برای سال 92 هیچ رقم اعتباری و تسهیلاتی ابلاغ نشده است./س

برچسب ها: اردبیل ، واحدهای ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.