سفر یک نماینده به اهواز

توافق اولیه کاپیتان فولاد با آلمان ها

کاپیتان فولاد خوزستان توانست قطر تیم آلمانی را به خود جلب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بختیار رحمانی کاپیتان تیم فولاد خوزستان با نمایش بازی های خوب خود را در نقش یک بازیکن کلیدی نشان داده و حالا قصد دارد راهی بوندسلیگای آلمان شود. البته مسئولان باشگاه تمایلی به فاش کردن نام آن تیم ندارند و در صورت قطعی شدن تیم مورد نظر را مشخص و رسانه ای خواهند کرد.

گفتنی است بختیار رحمانی در مرحله اول موافقت آلمانی ها را بدست آورد و وی فقط منتظر است تا جواب نهائی را بگیرد و ترانسفر شود.
هر چند که رحمانی مشتری خارجی پیدا کرده است اما باید دید که حسین فرکی اجازه می دهد این بازیکن کلیدی از فولاد جدا شود.

این در حالی است که رحمانی با اشتوتگات کاملاً به توافق رسیده بود می خواست همان ابتدای فصل به آلمان سفر کند اما متأسفانه پدر وی فوت می کند و به همین خاطر قول و قرارش با آن تیم به هم می خورد. بد نیست بدانید قرار است طی هفته های آینده نماینده تیم مورد نظر که با فولادی ها وارد مذاکره شده است به اهواز می رود تا شخصاً از نزدیک با کاپیتان فولاد صحبت کند. اگر در این نشست آلمانی ها به توافق برسند بعد از نیم فصل بختیار رحمانی ترانسفر خواهد شد.

سرپرست فولاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خیلی وقت است که چند تیم آلمانی دنبال جذب رحمانی هستند زمانی که در دسته اول بودیم با اشتوتگارت به توافق نهایی رسیده بود اما پس از فوت پدرش نتوانست به موقع خود را به ژرمن ها معرفی کند و حالا هم که فیلم بازیهای او را به آلمان فرستادیم و یک تیم دیگر خواهان جذب او است البته تا زمانی که نمایندۀ  آن تیم به اهواز نیاید هیچ چیز مشخص نیست و نمی توان جدایی رحمانی را قطعی دانست.

ابن قاسم ادامه داد: در مورد صغر سن بودن این بازیکن نمی توانم حرفی بزنم چون اطلاعی ندارم و بهتر است در این خصوص با خودش هم کلام شوید و حتی از اینکه آیا مشکلی برایش به وجود می آید یا نه را هم نمی دانم/آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار