پیرو اجرای دور اول طرح مدیریت بحران اماکن در درمانگاه طوس ، پرسنل و کادر اداری این مرکز درمانی ، تحت بازآموزی روشهای مقابله با زلزله و کاهش خسارات در زمان بحران قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  به همت ستاد مدیریت بحران این منطقه ،   بازآموزی طرح مدیریت بحران اماکن در مرکز درمانی طوس واقع در ( محدوده ناحیه 3) انجام   و کارکنان این مجموعه با شرکت در کلاسهای تئوری و عملی مبانی مدیریت بحران ، کمکهای اولیه و اطفاء حریق ، یک بار دیگر نسبت به چگونگی عملکرد صحیح در زمان وقوع حادثه اطلاعات مفیدی کسب کرده   و موارد عملیاتی را تمرین کردند.
عادل قایق ور جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران با اعلام این خبر تصریح کرد : یکی از راه های غیر متمرکز نمودن فعالیت های مدیریت بحران در شهر تهران استفاده از مشارکت مردم از طریق آموزش و ارتقاء توانمند سازی آنهاست که در این راستا تشکیل گروه های مدیریت بحران در اماکن اداری ، تجاری و مسکونی با ویژگیهای تعریف شده ، روشی اجرایی ، مفید و تاثیر گذار می باشد. گروه مدیریت بحران اماکن ، پیش از بحران و هم چنین در زمان بحران مسئولیتهای مهم و اثر بخشی را جهت کاهش اثرات بحران بر عهده دارد وی افزود: بدیهی است اگر در اجرای این طرح تنها به برگزاری یک دوره آموزشی بسنده شود ، به دلیل فراموشی و عدم تمرین وتکرار ، اصول آموزشی مربوطه کارایی خود را از دست داده و اثربخش نخواهند بود ، از اینرو بازآموزی و تکرار مفاهیم وآموزه های طرح مدیریت بحران در توانمند سازی اقشار مخاطب نقش مهمی دارد. / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار