حمیدرضا طاهری معتقد است جشنواره صنعت چاپ یکی از فرصت های سرمایه گذاری بر آثار نو و برتر در این عرصه است و می تواند زمینه همکاری و تولید را ایجاد کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا طاهری یکی از فعالان صنعت چاپ در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ، اظهار کرد: برای سیاست گذاری بهتر ابتدا لازم است یک خط پررنگ میان صنعت چاپ در بخش نشر و چاپ بسته بندی کشید. هر چه در صنعت نشر و اقلام وابسته آن چون کاغذ به واردات وابسته هستیم، در صنعت بسته بندی، صادرات مورد توجه است و این بخش می تواند یک منبع درآمد ارزشی به شمار رود.
 
وی با بیان این که فضای جشنواره صنعت چاپ تنها فضای عرضه و حضور چاپ بسته بندی است، گفت: این رویداد بیشترین توجه فعالان عرصه بسته بندی را به خود مشغول کرده و خوشبختانه تاثیرات مثبتی در روند پیشرفت این صنعت گذاشته است.
 
طاهری افزود: اگر به سابقه جشنواره بازگردیم در سال های گذشته چیزی به نام تیوپ آب میوه یا خمیردندان در صنعت چاپ ایران وجود نداشت و حضور در جشنواره و دیدن آثاری از این دست سرمایه گذاران را به تولید تشویق کرد.
 
وی یکی دیگر از ویژگی های جشنواره صنعت چاپ را گردهمایی دوستانه و رقابتی اهالی این صنعت دانست و اظهار کرد: این گروه انجمن متمرکزی ندارند که دور هم جمع شوند و ضمن آسیب شناسی به تبادل علمی و تخصصی بپردازند و جشنواره چنین فرصتی را فراهم می کند.
 
این کارشناس صنعت چاپ در پایان گفت: جشنواره هم چنین می تواند یکی از روش های جذب سرمایه گذاری در صنعت چاپ باشد بدین شکل که آثار برگزیده و نو ضمن ارائه و تقدیر، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار می گیرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار