امام جمعه رودهن گفت : حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجمع سازمان ملل سخنرانی قاطعی را بر مدار نرمش قهرمانانه ارائه کرد.

حجت الاسلام توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :نخست وزیر ترکیه اوایل درگیری های سوریه به ایران گفت که شما دکنار بروید زیرا کار دولت سوریه تمام است و تا الان همه آنها برای شکست سوریه متحد شده بودند و با دلار های شیوخ عرب که بر علیه دولت سوریه هزینه شد دولت این کشور هنوز سر پا ایستاده است .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به شکست سیاست های آمریکا علیه سوریه تصریح کرد :تا کنون همه سیاست های استکبار جهانی علیه سوریه به عنوان بخشی از جامعه جهان اسلام در دنیا نقش بر آب شده است .

امام جمعه رودهن با تاکید بر سخنان تاثیر گذار رئیس جمهور در سازمان ملل اضافه کرد :حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مجمع سازمان ملل سخنرانی قاطعی را بر مدار نرمش قهرمانانه ارائه کرد ایشان در صحبت های خود اظهار داشت گه آمریکا باید حق هسته ایران را به رسمیت بشناسد و ما باید حق غنی سازی را در کشورمان داشته باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت : فرایند تحریم ها باید رفع شود ما به معاهدات بین المللی خود پایبند هستیم مسیر هسته ای ما به سویساخت سلاح تعریف نمی شود و ایشان پیام مقام معظم رهبری را به شکل پرتوکول در آوردند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.