رودهن/

نباید از اقدامات شوم دشمن نباید غافل شد

فرماندار شهرستان دماوند گفت : از اقدامات شوم دشمن نباید غافل شد تا حیات نظام جمهوری اسلامی دشمنی ها ادامه دارد و نباید از دشمن لحظه ای غفلت کنیم.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد برگزاری یادواره های شهدا گفت :شهدا برای ما عزت و افتخار و امنیت و پیشرفت را با رشادت در جبهه های نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس به ارمغان آوردندو این دستاورد ها به برکت خون شهدا بدست آمده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می خواهد این افتخارات را از ما بگیرد جهاد و دشمنی ها بعد از دفاع مقدس همچنان ادامه داشته است دشمن دنبال لطمه زدن به ساختار انقلاب اسلامی است و در این مسیر از هر طرح و روش و ترفندی استفاده می کند .

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به این موضوع که از اقدامات شوم دشمن نباید قافل شداضافه کرد : از اقدامات شوم دشمن نباید قافل شد تا حیات نظام جمهوری اسلامی دشمنی ها ادامه دارد و نباید از دشمن لحظه ای غفلت کنیم و همواره مراقب قشر جوان باشیم که تحدید های زیادی اطراف آنها را احاطه کرده است .

افشار نادری با تاکید بر این مسئله که نباید از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیریم بیان کرد :برگزاری یادواره های شهدا به ویژه در مناطق مختلف شهرستان و روستاهایی مانند مبارک آباد حرکت در راستای معرفی فرهنگ ایثار و شهدات و انتقال این ارزش ها به جوانان است و ما نباید از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله بگیریم .

فرماندار دماوند در خاتمه اظهارداشت :در طول سال شاهد برگزاری یادواره ها و همایش های مختلف در رابطه با حفظ یاد و خاطره شهدا هستیم و عطر شهدا در این مراسم ها همیشه به مشام می رسد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.