مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب ضرورت جلب رضایت مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: جلب رضایت مردم گامی مهم در مبارزه با زیاده‌خواهان عالم و استکبار جهانی است چرا که مردم پشتوانه‌های نظام هستند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در دیدار مسئولان و فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب با شهردار کلانشهر قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانت است، تاکید کرد: وظیفه ما این است که امانت را بشناسیم و به وظیفه‌ای که بر عهده داریم به درستی عمل کنیم.

وی در ادامه ضرورت توجه به حسن خلق در خدمت کردن به مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: باید در عرصه خدمت به مردم با حسن خلق اقدام کرد و در مبانی دینی نیز بر مسئله اخلاق نیکو تاکید شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب ضرورت جلب رضایت مردم را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: جلب رضایت مردم گامی مهم در مبارزه با زیاده‌خواهان عالم و استکبار جهانی است چرا که مردم پشتوانه‌های نظام هستند.

وی با تبریک انتخاب مجدد مهندس دلبری به عنوان شهردار کلانشهر قم تصریح کرد: مردم و بزرگان از این انتخاب مجدد خوشحال هستند و این مسئله بسیار ارزشمند است.

اکبری تاکید کرد: باید خداوند متعال را شاکر باشید که فرصت خدمت را بار دیگر به شما نائل کرده است و امیدواریم که در عرصه خدمت به مردم به توفیقات بیشتری دست یابید.

وی افزود: کسانی که توفیق شهادت نصیبشان نشده است امروز می‌توانند با خدمت کردن به مردم به خواسته شهدا جامه عمل بپوشانند./س

برچسب ها: قم ، جلب ، رضایت ، مردم ، گامی ، مهم ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.