دبیر اجرایی استارتاپ ویکند مشهد، استارتاپ ویکند را فرصتی برای تبدیل ایده به کسب و کار در کوتاه ترین زمان عنوان کرد.

فریبرز نادریان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،، هدف از این همایش آموزشی سه روزه را آموزش کار تیمی دانست و گفت: در رویداد استارتاپ ویکند یا به عبارتی در دوره ی آموزشی کارآفرینی در 54 ساعت در آخر هفته، به افراد آموزش می دهیم که با استفاده از یک سری ابزارها ایده را تبدیل به کسب و کار کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان این رویداد که در قالب افراد طراح، فنی، و متخصصان حوزه ی کسب و کار هستند بالغ بر 120 نفر ایده پرداز نیز می باشند.

دبیر اجرایی استارتاپ ویکند مشهد گفت: بعد از طرح ایده ها، خود شرکت کننده ها به ایده ها رأی داده و ایده ی برتر انتخاب می شود. ایده های منتخب اصطلاحاً یارکشی کرده و تخصص های مورد نیاز خود را جذب می کنند. طی این دو روز ایده ها تبدیل به کسب و کار شده و در آخر ایده های برتر توسط داوران ارزشیابی شده و 3 کسب و کار برتر انتخاب می شود.

نادریان بیان کرد: ایده های مطرح شده ی این همایش مبتنی بر فناوری و تکنولوژی اطلاعات است و داوران آن نیز صاحبان کسب و کار، صاحبان سرمایه و افراد متخصص اند.

وی با بیان این که این همایش اولین بار است در مشهد برگزار می شود گفت: این رویداد با همکاری و حمایت نهاد جهانی استارتاپ ویکند، کانون کارآفرینان ایران و مرکز مالکیت فکری دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است./س

برچسب ها: ایده ، کسب ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.