تنها چهار کماندار ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه شرکت کردند که هر چهار کماندار در دوره های ابتدایی مرحله حذفی از ادامه مسابقات بازماندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در روزهایی که تیم ملی تیروکمان در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شرکت داشت، چهار کماندار دیگر هم به مسابقات جهانی ترکیه اعزام شدند.

هر یک از این کمانداران به نمایندگی از یک رشته در بخش آقایان و بانوان به ترکیه رفته بودند و بعد از راهیابی سه ملی پوش به دور حذفی، در این مرحله هر کدام در یکی از دورهای یک چهل و هشتم و یک بیست و چهارم از بازیها حذف شدند. ضمن اینکه به دلیل حضور انفرادی این کمانداران در ترکیه امکان شرکت در مسابقات تیمی و میکس تیم هم برای آنها وجود نداشت.

در این مسابقات ملیکا عبدالکریمی به نمایندگی از ریکروبازان دختر ایران به مرحله حذفی راه یافت و در این مرحله ابتدا با حریفی از اسانیا روبرو شد و با نتیجه 7 بر یک بازی را به این کماندار واگذار کرد. عبدالکریمی با این باخت از ادامه بازیها باز ماند.

نادر منوچهری نماینده ریکرو آقایان به دلیل رتبه پایین در مرحله مقدماتی، در لیست شرکت کنندگان مرحله حذفی دیده نمی شد.

شبنم سرلک در کامپوند بانوان ابتدا دورنا کاترینا را با نتیجه 145 بر 132 شکست داد و با آگوستینو حریف ایتالیایی روبرو شد اما در این مرحله بازی را با نتیه 145 بر 139 واگذار کرد و موفق به صعود نشد.

مجید قیدی هم در بخش کامپوند آقایان با رسار اورت از استونی مواجه شد و بازی را با دو امتیاز و نتیجه 145 بر 143 واگذار کرد.

پايان متن/مح
برچسب ها: تیروکمان ، جهانی ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار