سرمربی تیم ملی زیر 17 سال در آخرین روز حضور تیم ملی نوجوانان در خارج از کشور به هلند رفت تا از دوکمپ و دو آکادمی فوتبال بازدید کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی زیر17 سال به همراه مهدی مهدوی کیا در آخرین روز حضور تیم ملی نوجوانان در اردوی آلمان، به هلند سفر کرد و از کمپ روی مون و نایخمن دیدن کرد.

علی دوستی مهر در این باره گفت: به همراه مهدی مهدوی کیا به هلند رفتیم و با توجه به فاصله دو ساعته تا هلند توانستیم در آخرین روز حضور تیم ملی زیر17 سال در اروپا، از دو کمپ روی مون و باشگاه نایخمن هلند دیدن کردیم. مذاکرات خوبی هم برای حضور تیم های ملی پایه ایران در این دو کمپ انجام دادیم که گزارشی از این دیدارها و مذاکرات به فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان را به زودی ارائه می دهم.

وی ادامه داد: این کمپ ها در ارتفاع مناسبی از سطح دریا قرار دارد و هر دو کمپ زمین های تمرینی مناسب، هتل بسیارخوب و سالن های بدنسازی فوق العاده ای دارند و مطمئنا با توجه به اهمیت فوتبال پایه نزد فدراسیون، حضور تیم های پایه در این کمپ ها مطمئنا مفید خواهد بود.

دوستی مهر در پایان گفت: پس از پایان بازدیدها و مذاکرات به آلمان برگشتیم و به اردو ملحق شدیم تا  به تهران بازگردیم. البته پس از اینکه از هلند برگشتیم دیداری هم از باشگاه بورسیا مونشن گلاباخ داشتیم. دراردوی آلمان از امکانات فوتبال پایه باشگاههای بورسیادورتموند، آرمینبا بیله فبلد و بورسیا مونشن گلاباخ دیدن کردیم که در این باره هم گزارشی به فدراسیون و کمیته جوانان اراه می شود. گزارش مفصلی هم از حضور تیم ملی زیر17 سال دراردوی آلمان آماده شده که به زودی به فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان ارائه خواهد شد. همانطور که قبلا هم گفته بودم کمپ آلمان تیم ملی را برای مسابقات جام جهانی 2013 امارات هر چه بیشتر آماده کرد و ما  به ترکیب اصلی تیم ملی رسیدیم که این خود مهمترین و بزرگترین دستاورد سفرما به آلمان بود. بازیکنان از لحاظ بدنی هم آماده شدند و در 10 روز گذشته فیلم بازی حریفان  را در جام جهانی آنالیز کردیم. اردوی جدید تیم ملی هم از 13 مهرماه در هتل المپیک آغاز می شود و 23 بازیکن دعوت شده اند که پس از پایان اردو، 21 بازیکن نهایی جهت اعزام به جام جهانی 2013 امارات مشخص خواهند شد.

تیم ملی نوجوانان اواخر وقت چهارشنبه شب وارد تهران شد./زر
برچسب ها: فوتبال ، دوستی مهر ، هلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار