زندگی مخفی والتر میتی به کارگردانی و با بازی بن استیلر که 25 دسامبر (چهار دی) اکران می شود، یکی از بازسازی های جدید هالیوود است.


زندگی مخفی والتر میتی (2013) 
The Secret Life Of Walter Mitty 

 
بازسازی همیشه یکی از گزینه های اصلی هالیوود بوده و سالانه تعداد بسیاری بازسازی روی پرده می روند. 

مهم این است که نسخه قدیمی یا اروپایی، یا پرفروش باشد یا بشود و رنگ و لعابی تازه به آن داد. 
 
زندگی مخفی والتر میتی به کارگردانی و با بازی بن استیلر که 25 دسامبر (چهار دی) اکران می شود، یکی از بازسازی های جدید هالیوود است. 
 
زندگی مخفی والتر میتی بازسازی فیلمی به همین نام تولید سال 1947 با بازی دنی کی، ویرجینیا مایو و بوریس کارلوف است که خود آن از روی دساتانی کوتاه نوشته جیمز تربر در 1939 ساخته شد. 
 
داستان کوتاه مخفی والتر میتی معروف ترین داستان تربر است و اولین بار در نشریه نیویورکر چاپ شد و بعدا در کتاب دنیای من و به آن خوش آمدید منتشر شد. 
 
نسخه جدید زندگی مخفی والتر میتی داستان والتر میتی (با بازی بن استیلر) مسئول بخش عکس یک نشریه را بازی می کند که مردی ترسو و خجالتی است. وقتی یک نگاتیو گم می شود و موقعیت کاری والتر و همکارش (کریستن ویگ) به خطر می افتد، او از طریق خیال پردازی وارد دنیایی فانتزی مملو از قهرمان پروری، رمانس و اکشن می شود. 
 
هنوز مشخص نیست استیون کانراد، فیلمنامه نویس نسخه جدید چه تغییراتی در داستان تربر داده است، در داستان تربر خیال پردازی های میتی شامل خلبان شدن در جنگ جهانی دوم، جراح شدن در موقعیتی خطیر و رو در رو شدن با جوخه آتش است. 
 
کانراد فیلمنامه نویس در جستجوی خوشبختی با بازی ویل اسمیت و هواشناس با بازی نیکلاس کیج است. 
 
شان پن، آدام اسکات، پاتن آزوالت و شرلی مک لین دیگر بازیگران زندگی مخفی والتر میتی هستند./ي2

منبع: ماهنامه فيلم نگار.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار