عزت اله ضرغامي در جلسه غيرعلني مجلس شوراي اسلامي آخرين گزارش ها را در خصوص صدا و سيما ارائه كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، در اين هفته راديو و تلويزيون با رويدادهاي مختلفي همراه بود. 

بنابراين گزارش در مهمترين رويداد اين هفته راديو و تلويزيون حضور ضرغامي در مجلس شوراي اسلامي بود، ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما در جمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، در جلسه غيرعلني گزارشي از آخرين آرايش رسانه اي در سطح ملي و جهاني را ارائه كرد. 

همچنين ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما در مراسم آغاز سال تحصيلي در دانشگاه صدا و سيما ضمن تبريك سال نو تحصيلي به دانشجويان گفت: تبديل دانشكده صدا و سيما به دانشگاه صدا و سيما را تبريك مي گويم و ما خارج از الفاظ و فرم بايد به دنبال يك محتواي مناسب با اين جايگاه باشيم. 

در ديگر رويداد اين هفته برنامه كوله پشتي با اجراي فرزاد حسني براي مخاطبان و كاربران شبكه اينترني ايران صدا پخش شد. 

علي سيفي مير اين شبكه گفت: بخش هاي جذب برنامه كوله پشتي با فناوري و مناسب سازي فني براي پخش از راديو اينترنتي ايران صدا آماده شده و به صورت روزانه از اين شبكه پخش مي شود. 

همچنين همزمان با بازگشت رئيس جمهور به كشور، شبكه جهاني جام جم گفتگوي او با ايرانيان مقيم آمريكا را به روي آنتن برد. 

از ديگر رويدادهاي اين هفته راديو و تلويزيون پخش مستند شوك، بود كه به بررسي تصادف اخير جاده قم، تهران، آسيب شناسي علت وقوع حادثه و حواشي آن پرداخت. 

با حضور رئيس سازمان صدا و سيما، 115 پروژه فني در استان فارس به بهره برداري رسيد. 

برنامه هاي راديو سراري از موج am به مدت 24 ساعت قطع شده بود. 

اتحاديه راديو و تلويزيون آسيا و اقيانوسيه (ABU) با كميته پارالميك آسيايي قرار داد امضا كرد تا پوشش رسان هاي اين مساات را در منطقه تضمين كند. 

ديگر رويداد اين هفته سفر الحاج توكورماني سفير نيجريه به تهران بود كه در معاونت برون مرزي صدا و سيما از بخش هاي مختلف راديو  و تلويزيوني اين معاونت ديدن كرد. 

مستند تا اوج زندگي و نحوه به شهادت شهيد چاغروند از خلبانان شهيد هوانيروز را به تصوير مي كشد. 

مسابقه مرحله يك هشتم بين تيم هاي ملي واليبال ايران و كره جنوبي از سري هفدهمين جام قهرماني واليبال ملت هاي آسيا از شبكه سه و راديو پخش شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار