هفته پنجم لیگ برترفوتسال با تساوی گیتی مقابل دبیری در رقابت مدعیان همراه بود، دیبری با این تساوی امتیاز، صدر نشین ماند وتیم اصفهانی با یک پله سقوط در جایگاه سوم ایستاد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به سبب تقابل دو تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز در نیم فصل به یکی از مهمترین هفته ها تبدیل شد.
 
 
 
هر دوتیم که سودای قهرمانی در سر دارند و در رقابت های خود با کسب امتیاز ها با هم به رقابت پرداخته اند این بار در اصفهان به مصاف هم رفتند تا با ارزش ترین امتیاز را نصیب خود کنند.این دو تیم که با اختلاف دو امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول جای گرفتند با وجود فشار حملات و بازی زیبایی که انجام شد به نتیجه ای بهتر از تساوی 3 بر 3 دست نیافتند.
 
 
 
گل های این دیدارتوسط افشین کاظمی- سعید تقی زاده- محمد طاهری(گیتی پسند)رشید قلی پور- جواد اصغری مقدم- فرهاد فخیم(دبیری) به ثمر رسید.
 
 
 
***صعود یک پله ای میثاق با برد در دربی
 
 
 
تیم میثاق تهران که در این فصل عملکرد قابل قبولی داشته در تهران به مصاف همشهری خود تیم تاسیسات دریایی رفت تا با توجه به اتفاقات مربوط به رقابت مدعیان در اصفهان ، امید به یک پله صعود داشته باشد.
 
 
اهداف محود خوراکچی با گلزنی برای میثاق عملی شد و این تیم مدعی با شکست تاسیسات و نتیجه 3 بر 1 به پله دوم جدول صعود کرد تا امید هایش برای ادامه فصلی متفاوت پررنگ تر شود. این بازی تا اواسط نیمه دوم با تا تساوی بدون گل ادامه داشت.
 
 
گل های این دیدارتوسط محمد بیضایی نژاد- مجتبی حسن نژاد- مجید رئیسی(میثاق)حسین سلطانی(گل به خودی)(تاسیسات) به ثمر رسید.
 
 
 
در دیگر بازی هفته پنجم مصاف شهرداری تبریز و پتروشیمی ماهشهر به پیروزی قاطعانه تیم تبریز انجامید تا شهرداری که با محرومیت 2 هفته ای مربیش روند قابل قبولی نداشت باز با قدرت رقابت هار ا پیگیری کند.شهرداری با امتیازاین بازی و نتیجه 5 بر صفر، 8 امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه پنجم حضور یافت.
گل های این دیدارتوسط وحید شفیعی(۲)- مرتضی عزتی- رامین رستمیان- مسلم رستمی ها(شهرداری تبریز) به ثمر رسید.

مصاف راه ساری و شرکت حفاری نیز با کسب اولین امتیاز راه ساری همراه بود.شرکت حفاری که تا کنون عملکرد ایده آلی داشته سخت ترین رقابت ها را برای حریفان خود رقم زده در ساری نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 بر2 دست یابد و حریف قعر جدولی خود را از سد راه کنار زند. با این نتیجه راه ساری یک امتیازی و حفاری 6 امتیازی شد.

گل های این دیدارتوسط احمد دستیاران(۲)(راه ساری)بهزاد عظیمی- فرهاد توکلی(حفاری) به ثمر رسید.

منصوری در مصاف با زمزم اصفهان دومین برد خود را تجربه کرد تا با این پیروزی 8 امتیازی شود و تیم اصفهانی مانند دیگر هفته ها حرفی برای گفتن نداشته باشد.این دیدار با نتیجه 5 بر 2 به پایان رسید.

گل های این دیدارتوسط میثم خیام(۲)- احمد ملاعلی- اسماعیل وطنخواه- علی رهنما(منصوری)محسن زارعی(زمزم) به ثمر رسید.
در دیگر رقابت ماهان تندیس در قم میزبان هلال احمر تبریز شد. تیم قمی که از 2 هفته گذشته وضعیت خوبی نداشت حالا با حضور حسین شمس به عنوان مدیر فنی روزهای تازه ای را تجربه می کند در همین راستا در ابتدای بازی هلال احمر را مغلوب توانایی خود کرد اما تیم تبریزی که این روز ها روند رو به رشدی را پیش گرفته بدون حرف نماند و گلهایی را به ثمر رساند تا حداقل با اختلاف فاحشی امتیاز را تقدیم حریف نکند این رقابت با نتیجه 4 بر 3 به پایان رسید.

گل های این دیدارتوسط محمد کرمانی(۲)- سعید قاسمی- ابوالقاسم عروجی(ماهان تندیس)شهرام شریف زاده(۲)- حسن محمدی(هلال احمر) به ثمر رسید.
برچسب ها: فوتسال ، صدرنشین ، دبیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار