رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 13 جلد از وصیت‌نامه شهدا تدوین شده که خواندن آنها سبب ایجاد نیرو و توان می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی در دیدار آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: 13 جلد کتاب از وصیت‌نامه شهدا را آماده کردیم که با خواندن این وصیت‌نامه‌ها احساس قوت و انگیزه پیدا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با خواندن وصیت‌نامه شهدا این موضوع درک می‌شود که اعتقاد و عقیده شهدا برای رفتن به جبهه برای چه چیز بوده است.

معاون رئیس‌جمهور عنوان داشت: برخی اوقات با خواندن این کتاب‌ها از خودم خجالت می‌کشم، زیرا شهدا بسیار از ما جلوتر بوده‌اند و به جایی رسیدند که شهادت قسمت آنها شد.

وی با اشاره به افراد زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده‌هایی از شهدا وجود دارند که نمی‌خواهند زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرند و عقیده‌شان این است که نمی‌خواهند در ازای فرزندشان چیزی از نظام بگیرند.

شهیدی محلاتی خاطرنشان کرد: اکنون برخی از این افراد به دلیل گرفتاری‌های اقتصادی درخواست تشکیل پرونده داده‌اند و درخواست‌هایی دارند.

وی ادامه داد:‌ درخواست‌های این افراد حق است زیرا اگر فداکاری‌های شهدا نبود، معلوم نبود اکنون وضعیت چگونه می‌شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز امیدواری کرد که با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در نظام بتوانیم به حد بضاعت، به خدمت خانواده‌های شهدا بپردازیم./س

برچسب ها: قم ، تدوین ، کتاب ، وصیت ، نامه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.