سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: اگر با توجه به سوابق افتخاري به وی پیشنهاد کار به عنوان رئیس دفتر کفاشیان داده شود قبول می‌کند که من مربیگری امید را بپذیرم؟ جواب سوالم را بگيرم ساکت مي شوم.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از ابتدای فصل بدون ادعا و کری خوانی رقابت های خود را با قدرت آغاز کردیم و خوشبختانه با توجه به توانایی بازیکنان و اتحاد تیم در جایگاه دوم جدول رده بندی تکیه زدیم همین که چراغ خاموش از سد حریفان گذشته و به پله ایده آلی از جدول رسیدیم کارمان را زیبا جلوه می کند تمام تیم های حاضر در لیگ برایمان محترم هستند و قابلیت حضور در جمع مدعیان را دارند همین امر رقابتها را فشرده می کند اما من بازیکنانی دارم بی ادعا و به دور از غرور که به لحاظ ذهنی و فنی شخصیت پیروزمندانه گرفته اند و درک میکنند که باید بهترین عملکرد خود را مقابل حریفان به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران افزود: بازیکنان میثاق با توجه به همدلی موجود در تیم از پارسال تاکنون 11 بازی متوالی را بدون شکست پیگیری کردند این نشان دهنده خود باوری آنهاست از اینکه با بازیکنان قدرتمندی کار می‌کنم خوشحالم زیرا آرزوی هر مربی است که با شاگردان من در رقابت ها حاضر شوند روز گذشته باز هم نمایش توانایی های بازیکنانم در تهران بود البته قبل از صف آرایی مقابل تاسیسات بازی را دشوار پیش بینی نمی‌کردیم و با توجه به شرایط نیمه نخست را بدون گل به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم با گرفتن فضاهای مورد نظر جاب به جایی و حاکمیت توپ و زمین فرصت حرکت را از رقیب گرفتیم تا دو گل ارزشمند را به ثمر برسانیم در همین ثانیه ها تاسیسات از تاکتیک پاور پلی استفاده کرد ما هم مقابله به مثل کردیم، اين اتفاق براي اولين بار در تيم هاي فوتسال کشورمان افتاد زيرا همه مي پندارند هنگام پاورپلي حريف بايد دفاع کند. همین روند را پیش گرفتیم زیرا در حرفهای ترین تیم های جهان در صورتی که رقیب تاکتیک 5 نفره را در پیش گیرد حتی اگر نتیجه بازی را در اختیار داشته باشیم ما نیز باید همین تاکتیک را به کار بگیریم و به فرصت های گل بیشتری دست یابیم این تصمیم به میثاق کمک کرد تا نتیجه را قاطعانه در دست بگیریم و در ثانیه های آخر بازی مجید رئیسی تجربه و عیار خود را به رخ فوتسال کشید تا با به ثمر رساندن گل سوم بازی را به پایان ببریم این بازی با حضور خسوس و شهردار منطقه 11 که باعث دلگرمی بازیکنان هر دو تیم بود انجام شد.

** افتخاری باید با مطالعه کارنامه کاری ام پیشنهاد خود را مطرح می کرد

خوراکچی در خصوص اظهارات سرپرست کمیته فوتسال بیان داشت: مربیان ایرانی در کل مغرور نیستند که بخواهند گرفتار نوع کاذب آن باشد گمان می کنم حضورم به عنوان دستیار خسوس در تیم ملی امید نه تنها توهین به خودم بلکه توهین به تمام مربیان با تجربه ایرانی است. با افتخاری هم عقیده ام که خسوس انسانی فروتن و متواضع و مربی با دانش و حرفه ای است اما ما هم دانش کافی برای هدایت تیم های ملی را داریم اگر بازیکنان ما به استاندارد جهانی رسیده اند نباید فراموش کنیم که تمرینات و افکار فنی مربیان ایرانی به این مهم دست یافته اند هر کاری لازم باشد برای سربلندی فوتسال کشورم انجام میدهم اما وظایف باید تعریف شده باشد به فکر مسابقه ام هستم زیرا سال ها برای این کارنامه کاری خون و دل خورده ام و این مهم را با نشستن در خانه کسب نکرده ام از سال 80 تا 84 کمک مربی تیم ملی بزرگسالان بوده ام دو قهرمانی لیگ و 4 قهرمانی آسیا در کارنامه دارم و سال گذشته به عنوان بهترین مربی لیگ معرفی شدم. با این سوابق کمک مربی تیم ملی امید نمی شوم. یک سوال از افتخاری دارم آیا وي با سابقه چندین سال مدیریت خود حاضر است به عنوان رئیس دفتر کفاشیان یا مسئول دپارتمان فوتبال فعالیت کند؟ در صورتی که افتخاری این مسئولیت ها را قبول کند من هم به مربیگری در کنار خسوس می اندیشم از سرپرست کمیته فوتسال ممنونم که برای این پست من را برگزید اما باید قبل از این پیشنهاد نگاهی به کارنامه کاری ام می کرد.

پايان متن./مح
برچسب ها: خوراکچی ، کفاشیان ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار