بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: برای گرفتن 30 درصد پایان قرارداد لیگ سال گذشته مان هفت ماه است منتظر هستیم.

حمیدرضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: من در لیگ سال گذشته عضو تیم نفت سپاهان بودم آن ها قرار بود بعد از تعطیلات عید 30 درد پایانی و قسط سوم رقم قرارداد بازیکنان را به حسابشان واریز کنند اما با وجود این که لیگ اوایل اسفند سال گذشته به اتمام رسیده بود اما هنوز رقم قرارداد ما را کامل نریخته اند و برای دادن آن امروز و فردا می کنند.

طاهرخانی تصریح کرد: اواسط خرداد ماه به ما اعلام کردند که 30 درصد پایانی قرارداد شما را به حساب فدراسیون ریخته ایم و شما باید از آن ها بگیرید ما هم از مسئول امور مالی فدراسیون استعلام کردیم و وی تاکید کرد که نفت سپاهان پول را به حساب آن ها ریخته است حتی مجید احتشام زاده یکی از بازیکنان هم رقم قراردادش را از همین پول گرفت ولی خبری از طلب ما نشد.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: یکی، دو ماه پیش محمد زارع پور رئیس فدراسیون به ما اعلام کرد که نفت سپاهان به فدراسیون طلب داشته و مبلغی هم که به حساب فدراسیون ریخته شده است بدهی شما نیست بلکه همان طلب فدراسیون است.

طاهرخانی اذعان داشت: بعد از گفته زارع پور، دوباره برای گرفتن طلبمان از باشگاه نفت سپاهان درخواست کردیم ابتدا آنها نمی پذیرفتند اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که قبول کردند خودشان بدهی ما را پرداخت کنند.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: اکنون یک ماه و نیم دیگر گذشته است و با وجود اینکه هر روز برای گرفتن طلبمان پیگیری می کنیم قول امروز و فردا را می دهند اما هنوز به پولمان نرسیده ایم.

وی افزود: باشگاه نفت سپاهان باشگاه بزرگی است و از نظر مالی مشکلی ندارد آنها هر هفته فوتبال هزینه 7 یا 8 بازیکن اخلاق را می دهند و هزینه تبلیغات می دهند اما متأسفانه حقوق 4 بازیکن و صمد تدبیری مربی پینگ پنگ سال گذشته خود را پرداخت نمی کنند.

طاهرخانی با اشاره به بی برنامگی بازیکنان تنیس روی میز کشورمان در خصوص وضعیت خود گفت: متأسفانه پینگ پنگ روزهای سختی را پشت سر می گذارد مسابقه داخلی نداریم از لیگ 92 هم خبری نیست و تکلیف جذب بازیکنان در تیم ها مشخص نشده است حتی برای گفتن رقم قرارداد سال گذشته مان هم تا این حد دچار مشکل هستیم از آنجا که بیشتر ما منبع درآمدی غیر از تنیس روی میز نداریم روزهای سختی را پشت سر می گذاریم و همه بازیکنان ناراحت هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای تأمین مالی به لیگ عراق نرفته است اظهار داشت: مسابقات لیگ عراق زمانی برگزار شد که من برای مسابقات قهرمانی جهان و آسیایی همراه تیم ملی رفته بودم و به همین علت نتوانستم با یکی از تیم های این لیگ قرارداد ببندم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار