دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: استاندار جدید خراسان رضوی باید مسیر را برای توسعه سرمایه‌گذاری و فعالیت پر رنگ بخش خصوصی هموار کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محسن شرکا اظهار کرد: خراسان رضوی دروازه مبادلات بازرگانی و اقتصادی است بنابراین ضرورت دارد تا استاندار آینده این استان مسیر را برای توسعه سرمایه‌گذاری و فعالیت پر رنگ بخش خصوصی هموار کرده و با حل موانعی که پیش روی سرمایه‌گذاران است موجبات توسعه هر چه بیشتر این استان را فراهم کند.

وی ادامه داد: سال جاری با نام حماسه اقتصادی گره خورده بنابراین استانداری که در این استان مشغول به فعالیت می‌شود باید نخست در بعد اقتصادی اقداماتی را انجام دهد و به طور مثال با شناسایی ظرفیت هایی همچون گردشگری مذهبی و توجه به 6 هزار واحد صنعتی در این استان راهکارهای عملیاتی را برای شکوفایی اقتصاد به کار ببندد.

وی یادآور شد: فردی که به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب می‌شود باید با چالش‌ها و نقاط قوت این استان آشنایی کامل داشته باشد و با برنامه و چشم‌اندازی مشخص در مسیر توسعه حرکت کند و از دیگر سو راه را برای سرمایه‌گذاری امن و سالم فراهم سازد.

دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تصریح کرد: سرمایه گذاری و کمک بخش خصوصی می تواند اقدامی موثر برای حرکت در مسیر تولید و صادرات گسترده باشد و باید از این فرصت‌ها برای رشد و ارتقاء خطه خراسان بهره‌برداری لازم را کرد.

 

برچسب ها: استاندار ، جدید ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.