برای توسعه تجهیزات پزشکی در کشور اعتبارات اختصاص یافته به آن افزایش می یابد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در شیراز با بیان اینکه پارسال 20 میلیارد تومان برای توسعه تجهیزات پزشکی اختصاص یافت گفت: این اعتبارات امسال 10 تا 30 درصد افزایش می یابد.

حسین کیوانی با اشاره به اینکه همه تجهیزاتی که در بیمارستانهای کشور مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد است افزود: بخش های نظارتی به طور کامل وضعیت استفاده از تجهیزات پزشکی را مورد بررسی قرار می دهند.

وی افزود: آنچه که تاکنون در بحث تجهیزات پزشکی تخلفی دیده شده اقلام ارتوپدی بوده است.

مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: به دلیل انجام ارتوپدی فراوان در کشور نمی توانیم به طور کامل نظارت داشته باشیم اما در این بخش نیز تمام سعی و تلاش خود را انجام می دهیم.

کیوانی ادامه داد: در بحث نرخ ها نیز مردم باید توجه داشته باشند که نرخ های جدید در سایت تجهیزات پزشکی موجود است و باید با اطلاع از این نرخ ها کارهای خود را انجام دهند.

مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره صادرات تجهیزات پزشکی گفت: در بحث انواع مانیتور تولیدات کشور توسط شرکت های خارجی در کشورهای مختلف به فروش می رسد و در این میان می توانیم فعالیت های خود را در بحث توسعه صادرات تجهیزات پزشکی افزایش دهیم./س

برچسب ها: افزایش ، اعتبارات ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.