هیأت فنی وزارت کار کشور عراق با حضور در مازندران ضمن بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 بهمن شهرستان ساری به بازدید از چند طرح گردشگری این شهرستان پرداختند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در حاشیه این بازدید و در گفتگو با هیئت عراقی ضمن خوشامدگویی طی سخنانی گفت: استان مازندران دارای ظرفیت های فراوانی است و آماده همکاری همه جانبه با تمامی کشورهای جهان می باشد.

علی بابایی کارنامی افزود: در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمونه های مثال زدنی بسیاری داریم و همیشه بدنبال تبادل تجربیات بین استان مازندران و کشورهای دیگر بخصوص کشور عراق هستیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان یاداور شد : امیدواریم که این سفر اولین و آخرین سفر نباشد و مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در در بخش های صنعتی، کشاورزی، شیلات و آموزش های فنی و حرفه ای آماده برای همکاری های دوجانبه می باشد.

گفتنی است در این بازدید یکروزه هیئت عراقی با اشاره به توسعه نظام مهارتی و زیرساختها درجمهوری اسلامی ایران اظهار داشتند: تجربیات بسیار خوبی در استان مازندران بخصوص در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای و بخش گردشگری کسب نموده اند و آمادگی خود را برای همکاری های آینده اعلام داشتند/س.

برچسب ها: کار ، عراق ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.