رئیس اداره فوق برنامه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشجویان و استادان این دانشگاه در هجدهمین جشنواره قرآن و عترت و پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی کشور، رتبه های برتر این جشنواره ها را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مریم امیدی افزود: هجدهمین جشنواره قرآن وعترت، بیست وهفتم مردادماه تا یکم شهریورماه در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، نشریات قرآنی، تفسیر و ترجمه به میزبانی سبزوار برگزار شد .
وی، تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره قرآنی را بیش از 900 نفر عنوان کرد و اظهارداشت: تیم دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد متشکل از 20 دانشجو وکارمند و استاد در این دوره از مسابقات حضور یافت که از این تعداد پنج نفر حائز رتبه های برتر شدند.
امیدی اظهار داشت: الهام اسکندری در رشته تفسیر، سیما خلیلی در رشته قرائت و مرضیه قاسمی در رشته نشریات قرآنی حائز رتبه نخست شدند.
رئیس اداره فوق برنامه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مریم امیدی در رشته قرائت و لیلا نادری در رشته حفظ جزو پنجم رتبه سوم را از آن خود کردند.
امیدی اظهار داشت: نشریه قرآنی مرضیه قاسمی در نمایشگاه بین المللی قرآنی نیز رتبه سوم را از آن خود کرد  .
وی، در ادامه زمان برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی کشور را هفته نخست شهریورماه عنوان کرد و گفت: این مسابقات در رشته هنرهای تجسمی، نشریات دانشجویی، معارف اسلامی، ادبیات و پژوهش با شعار جوان ایرانی سبک زندگی ایرانی - اسلامی در ارومیه برگزار شد.
امیدی افزود: در این دوره از مسابقات نیز شش نفر از دانشجویان علوم پزشکی حائز رتبه های برتر و شایسته تقدیر شناخته شدند.
رئیس اداره فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیش از500 اثر به دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واصل شد که از این تعداد 150اثر به مرحله کشوری راه یافت.
امیدی افزود: از این تعداد اثر نیز صادق خلیلیان در رشته مصاحبه رتبه دوم و ناصر شیریان در رشته وبلاگ نویسی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند  .
وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات فروزان امیرسادات در رشته نگارگری، مریم یدالهی در خوشنویسی ، نجمه امانی در صنایع دستی و مرجان ثورایی  در رشته کتابخوانی شایسته تقدیر شناخته شدند.
به گفته امیدی، در پنجمین جشنواره فرهنگی - هنری دانشجویان علوم پزشکی کشور دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز به عنوان دبیرخانه برتر معرفی و تقدیر شد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.