کنگره بین المللی راینولوژی ایران طی سه روز 17 تا 19 مهر ماه در سالن همایش های رازی تهران برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، علیرضا مصباحی رئیس کمیته روابط بین الملل راینولوژی ایران گفت: این کنگره با همکاری انجمن راینولوژی ایران و انجمن گوش، حلق و بینی برگزار می شود.

دبیر بین الملل چهارمین کنگره بین المللی راینولوژی ایران بیان کرد: در این کنگره میهمانانی از کشورهای سوئیس، آمریکا، کانادا، ایتالیا، آلمان، بلژیک، ترکیه، عراق، مصر، پرتغال و... حضور دارند.

مصباحی افزود: جامعه هدف ما در برگزاری این کنگره تمام گروه های پزشکی کشور است چرا که این جمع می توانند آخرین دستاورد های خود را با دیگر میهمانان کنگره تبادل کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های این کنگره در سه سالن به طور همزمان اجرایی می شود، گفت: طی این سه روز برنامه ها از ساعت 7.5 تا 19 اجرایی می شود.

دبیر بین الملل چهارمین کنگره بین المللی راینولوژی ایران در خصوص برنامه های حاشیه این کنگره گفت: یکی از مهمترین اهداف ما از برگزاری این کنگره در تهران و ایران، آشنایی متخصصین دیگر کشورهای جهان با تمدن ایران اسلامی است که در این میان بازدیدی از آثار تاریخی موجود در تهران و پس از پایان کار کنگره بازدید از آثار تاریخی استان فارس را در برنامه ها داریم.

مصباحی افزود: در حاشیه این کنگره نمایشگاهی از جدیدترین تجهیزات پزشکی نیز برگزار خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.