"آرش قنادي" گفت: آثار توليدي «گروه سون» بيانگر ارادت و علاقه‌ي قلبي ما به مخاطبانمان است.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ي موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت گروه سون، اين اجرا با پخش تصاويري از چهره‌هاي محبوب عرصه‌هاي مختلف هنري آغاز شد.
در اين كليپ رضا صادقي، بابك جهانبخش، شهره سلطاني، علي لهراسبي، حسام نواب صفوي، خشايار اعتمادي، پدرام كشتكار و بهروز صفاريان نظرات خود را در خصوص افراد گروه سون، و آلبوم «دوست دارم» بيان كردند.

در ادامه، تصاويري از كيارش پوزشي، آرش و امير قنادي اعضاي اين گروه پخش شد كه در آن با هواداران خود گفت‌وگو مي‌كردند.
پس از اتمام اين كليپ، ابتدا نوازندگان و سپس اعضاي گروه سون به روي صحنه آمده و ترانه‌ي «باور» را اجرا كردند.
يكي از ويژگي‌هاي هميشگي، گروه سون، برقراري ارتباط صميمي و دوستانه با مخاطبان در حين اجراست.

در اين برنامه نيز، پس از سلام و خوش‌آمدگويي هر سه عضو اين گروه، «كيارش پوزشي» گفت: «امشب اينجا جمع شده‌ايم تا شاد باشيم و شبي رويايي و خاطره‌انگيز را در كنار هم رقم بزنيم.
آرش قنادي نيز در ادامه خاطرنشان كرد: اگر مردم بخواهند، يك هنرمند در عرصه‌ي هنري‌اش مي‌ماند، سپاسگذاريم كه شما خواسته‌ايد تا ما باشيم.
وي در ادامه با يادآوري قطعه‌ي «ستاره» به عنوان اولين قطعه‌ي اجرايي اين گروه، با آهنگسازي «امير قنادي» و تنظيم «كيارش پوزشي» و فروش، اين ترانه را سبب محبوبيت «گروه سون» در ميان مخاطبان دانست كه اجراي آن نيز با هم‌خواني و استقبال بي‌نظير حضار همراه بود.

«پريا» ترانه‌ي بعدي گروه سون بود كه با حضور سازهاي بادي و قرار گرفتن خوانندگان اين گروه بر روي صحنه‌اي گردان كه در تمامي زواياي آن عدد «هفت» به چشم مي‌خورد، اجرا شد.
پس از اجراي ترانه «همش به تو فكر مي‌كنم»، آرش قنادي» عنوان كرد: برگزاري كنسرت، تنها راه ارتباط كلامي خوانندگان با هوادارانشان است.
سپس فزود: لحظاتي بعد از انتشار آلبوم «دوست دارم»، لينك دانلود اين آلبوم در تمامي سايت‌هاي اينترنتي قابل دسترسي بود.

اگر اين آلبوم را به هر طريقي دانلود يا كپي كرده و از شنيدن آن لذت برده‌ايد، خواهشمنديم ارجينال آن را خريداري كنيد.
«امير قنادي» نيز در ادامه تصريح كرد: اين درخواست صرفا تقاضاي «گروه سون» نيست، بلكه تمامي هنرمندان، از مخاطبان و هواداران خود جهت حمايت از توليد آثار هنري، چنين تقاضايي دارند.

در ادامه‌ي برنامه، ترانه‌ي «يه راهي پيش روم بذار» و قطعات سريال «زمانه» به همراه بخش‌هايي از اين سريال در ميان شور و شوق حاضران در سالن ميلاد اجرا شد.

در اين قسمت «آرش قنادي» در خصوص ترانه‌ي بعدي عنوان كرد: ما همواره درصدد ساخت قطعه‌اي فاخر و ارزشمند به صورت بي‌كلام بوده‌ايم. زيرا ساخت چنين آثاري، بسيار بيشتر از قطعات با كلام نيازمند زمان و دقت است.
پس از آن گروه به اجراي قطعه‌اي تلفيقي پرداخت كه در آن «امير قنادي» گيتار، «كيارش پوزشي» ارگ و «آرش قنادي» آكاردئون مي‌نواختند. اين قطعه‌ي بي‌كلام، حضار را به وجود درآورد.

نوازندگان اين كنسرت، محمد زماني، پژمان فرهمند، حميد نصراللهي، مهرشاد، بهروز علي ياري، احمد حضرتي، رامين برودتي، عليرضا ميرآقا، حسين شريفي، سعيد حسن‌زاده و پيما لطيفي بودند.
«آرش قنادي» در معرفي ترانه‌ي «واست مي‌ميرم» عنوان كرد: گروه سون همواره تمامي نظرات و پيام‌هاي هوادارانش را دنبال مي‌كند. در ماه‌هاي گذشته طي پيامي دوستي برايمان نوشته بود كه «همسرم خواهان و متاركه از من بود و قصد مهاجرت از ايران را داشت. زماني‌كه اين ترانه را برايش فرستادم و شنيد، از تصميمش منصرف شد و تا به امروز، بعد از گذشت 6 سال، همچنان با هم و در كنار هم هستيم.»

«قنادي» خاطرنشان كرد: اين مسئله نمايانگر اعجاز هنر است، زيرا انسان با اميد زنده است.
«آرش قنادي» پيش از اجراي آخرين ترانه گفت: آثار توليدي «گروه سون»، بيانگر ارادت و علاقه‌ي قلبي «من، كيارش و امير» به مخاطبانمان است.
سپس اجراي قطعه‌ي «دوست دارم» با همراهي حاضران و رضايتمندي هر چه بيشتر آنان، پايان‌بخش اين برنامه بود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار