روند رسیدگی به پیامهای شهروندان، روند از پیش تعیین شده و شفافی است که با تعامل حوزه رسیدگی کننده و در نهایت اخذ تایید مرکز نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران از شهروند درخواست کننده صورت می پذیرد.

اسماعیل زاده رئیس سامانه 1888 منطقه 9 در گفتگو با به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: سامانه 1888 بعنوان سامانه نظارت همگانی به طور شفاف و از طریق پیامک، تلفن 1888 اینترنت و صندوق صوتی پاسخگوی پیامهای شهروندان است و در این فرایند تمام تلاش دست اندرکاران، انجام خواسته شهروند به بهترین مشکل است .

وی ادامه داد: در هفته اول مهرماه قریب به 40 پیام تلفنی در محدوده منطقه 9 شب شده است و تمام پیامهایی که به فعالیت شهرداری برمیگردد و وظیفه پیگیری آن به سامانه 1888 محول شده، قابل رسیدگی است و طبق زمان بندی در دستور کار و پیگیری قرار گیرد.

اسماعیل زاده در خصوص نحوه دریافت پیامها خاطرنشان کرد: پیام ها از سوی مرکز نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران به مناطق ارجاع می شود که خود آنها نیز از طریق تماس 1888 ،‌پیامک ، اینترنت، صندوق صوتی و.. این پیامها را دریافت میکنند که بخشی از پیام ها نیز در مناطق از طریق تماس های تلفنی و مستقیم شهروندان دریافت می شود همچون پیامهای مکتوب و ثبت شده پیگیری شده و سرانجام مورد درخواست شهروند می رسند./ف

برچسب ها: پیام ، شهروند ، تعیین ، شفاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار